چگونه برای از بین بردن پروتئینوری سندرم بیماری کلیه

یک شنبه 12 آذر 1396
ن : lafee

چگونه برای از بین بردن پروتئینوری سندرم بیماری کلیه

پروتئینوری شایع ترین علامت در بیماران مبتلا به کلیه جامع، هنگامی که ما صدمه به کلیه، غشای گلومرولی کلیه آسیب دیده است، برخی از مولکولهای به داخل ادرار نفوذ است، پروتئین در ادرار نفوذ خواهد کرد. هنگامی که پروتئین ادرار بیش از 0.15 گرم، پروتئینوری نامیده می شود.

بسیاری از پروتئین باعث می شود که بدن به خارج از بدن در بیماران مبتلا به کمبود پروتئین، که به نظر می رسد دچار سوء تغذیه، و یا حتی شرایط را بدتر کند. بنابراین، چگونه باید از دست دادن پروتئین در بدن جلوگیری کنیم؟

اول، پروتئینوری است که ناشی از ظهور از آسیب کلیه، بنابراین به منظور جلوگیری از دست رفتن پروتئین ابتدا باید تعمیر کلیه های آسیب دیده، بهبود کارکرد کلیه. روش اول این است به استروئید، عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی، داروهای ضد فشار خون و داروهای دیگر، کاهش پروتئینوری. روش دوم استفاده از نفوذ به درمان طب سنتی چینی (TCM)، حمام دارویی، حمام پا و ترکیبی است که می تواند سموم و ضایعات را از خون بیماران حذف و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه. اساسا جلوگیری از از دست دادن پروتئین برای از بین بردن پروتئینوری است.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به پروتئینوری نیاز به محدود کردن مصرف پروتئین دارند. مصرف روزانه پروتئین باید تا 0.8g / kg / kg وزن باشد.

اگر شما هر گونه سوال در مورد از بین بردن پروتئینوری، لطفا تماس بگیرید و دکتر آنلاین ما مشورت و یا با ما تماس بگیرید با استفاده از WhatsApp: 8615233618520.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/ns/1602.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای از بین بردن پروتئینوری سندرم بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.