پیشنهادات درمان نفروپاتی IgA با هماتوری

جمعه 10 آذر 1396
ن : lafee

پیشنهادات درمان نفروپاتی IgA با هماتوری

به عنوان یک واقعیت، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند. هماتوری یک علامت رایج از نفروپاتی IgA است. بیماران نیاز به اقدامات سریع در اسرع وقت برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری و نیز محافظت از عملکرد کلیه های باقی مانده. بنابراین، آنها به دنبال پیشنهادات در مورد درمان نفروپاتی IgA با هماچوری هستند؟

در بدن ما یک جفت دستگاه فیلتراسیون به نام کلیه وجود دارد. عملکرد فیلتراسیون کلیه حدود یک میلیون ساختار کروی رخ می دهد. و این ساختارهای کروی گلومرول نامیده می شود. پروتئین پلاسما در مویرگ های گلومرولی توسط مانع فیلتراسیون تعامل کنترل می شود و با جریان خون همراه است. فقط مواد میکرومولکولی مانند متابولیتهای کراتینین و پروتئین میکرومولکول ارگانیسم طبیعی می توانند از طریق فیلتر کردن باکتری به فضای کپسولی کریستال و از طریق ادرار عبور کنند. تغییرات آسیب شناختی در قسمت های مختلف کلیه منجر به انواع مختلف بیماری های کلیوی بیماری کلیه می شود. نفروپاتی IgA در ناحیه Mesangial گلومرولی است که توسط کمپلمان های ایمنی IgA که در تکثیر سلول های مزانژی سلولی و پاتریک سندروم مزانژی ایجاد می شود. علاوه بر این، بیماری گلومرولی است. تظاهرات اصلی هماچوری است، پروتئینوری ممکن است در بعضی موارد نیز رخ دهد. IgA نفروپاتی عفونت دستگاه تنفسی، مخاطی روده، دستگاه ادراری می تواند منجر به اختلال مغز استخوان مغز استخوان شود، بنابراین منجر به التهاب ایمنی گلوبولین A1 می شود. ایمنوگلوبولین A1 غیر طبیعی باعث تحریک سیستم ایمنی بدن می شود. همانطور که آنتی ژن تولید آنتی بادی های متفاوتی را تولید می کند، همزمان ایمونوگلوبولین A1 غیر طبیعی دارای توانایی تجمع است که به راحتی می تواند مولتی مترهای ایمونوگلوبولین A1 را تشکیل دهد. مجتمع های ایمنی ایمونوگلوبولین A1 و multimers می توانند به کلیه با گردش خون و سپرده به سلول های mesangial گلومرولی، فعال کردن سلول های مزانژی به طوری که منجر به proliferation از سلول های مزانژی و ماتریس mesangial. سلول های مزانژیکی فعال، سیتوکین های مختلف و واسطه های التهابی را برای فعال کردن سلول های اندوتلیال آزاد می کنند. اتصالات بین سلول های اندوتلیال گسترش یافته و گلبول های قرمز نزدیک به سلول های اندوتلیال در لبه های خود، غلظت، چسبندگی و تغییر شکل از طریق گسترش فیستول سلول اندوتلیال و برخی از غشاء زیر بغل شکسته است. گلبول های قرمز به کپسول های کلیوی می رسند. در طی فرایند لوله سلولی، سلول های خون کلیه انواع مختلفی از تغییر شکل را ایجاد می کنند که منجر به هماچوری می شود.

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، ایمونوتراپی برای بیماران برای تعمیر سلول های کلیه و بافت بیمار مورد استفاده قرار می گیرد، به طوری که برای کاهش هماچوری اساسا.

آیا هنوز هم با هماچوری با نفروپاتی IgA رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5903.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیشنهادات درمان نفروپاتی IgA با هماتوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.