درمان برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری می کند

جمعه 10 آذر 1396
ن : lafee

درمان برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری می کند

دیالیز یک گزینه درمان برای کمک به بیماران از برخی علائم بالینی است و همچنین پیشرفت بیماری را کاهش می دهد. با این حال، دیالیز درمان مناسب برای آنها نیست، بدتر از همه، بیماران اغلب اثرات متفاوتی دارند. به این ترتیب، بیماران تعجب می کنند که درمان برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری می کند.

اگر چه دیالیز باعث می شود بیماران به بیماران کمک کنند تا علائم بالینی را از بین ببرند و از عوارض اجتناب کنند، این روش اساسی برای کمک به بیماران در درمان بیماری کلیه نیست. بدتر از همه، بیماران اغلب به علت عوارض جانبی از جمله خستگی، کم خونی، گرفتگی عضلات و سردرد رنج می برند. علاوه بر این، عملکرد کلیه شما کمتر و کمتر به عنوان دیالیز شما می شود.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی به منظور کمک به بیماران کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

اول از همه، درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران به حذف کامل سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل اتخاذ می شود. درمان با سم زدایی استفاده شده با امکانات پیشرفته و داروهای گیاهی سنتی توانایی کمک به بیماران برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن را اساسا دارد. دفع سموم و مواد زائد مختلف نقش مهمی در کمک به بهبود بیماری و بهبود عملکرد کلیه دارد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یکی از درمان های معروف ما در بیمارستان ما است. این یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان عظیم برای بیماران بر اساس شرایط بیماری فعلی آنها انتخاب شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، از راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند به طور مستقیم در ضایعات کلیه وارد شود.

استفاده از Cupping Therapy برای استفاده از فنجان مخصوص روی پوست بیمار است، بنابراین اثر مکش ایجاد می شود. پس از این درمان، بیماران احساس آرامش می کنند، علاوه بر این، اثرات فعال شدن خون و اکسیژن در بدن می تواند به دست آید.

درمان های دیگر برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز عبارتند از: حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی و طب سوزنی.

آیا می خواهید دیالیز را اجتناب کنید؟ اگر به این درمانها علاقمند هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس
kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5904.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری می کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.