چیزی در مورد اسهال و بیماری مزمن کلیوی شما باید بدانید

چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

چیزی در مورد اسهال و بیماری مزمن کلیوی شما باید بدانید

چیزی در مورد اسهال و بیماری مزمن کلیوی شما باید بدانید

برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن (CKD) از اسهال، که بیشتر یا کمتر، می توانید از تخفیف کیفیت زندگی خود رنج می برند. آیا یک رابطه مستقیم بین اسهال و بیماری مزمن کلیه وجود دارد؟ در اینجا شما را بیشتر در مورد اسهال و بهترین درمان برای بیماری مزمن کلیه را یاد بگیرند.

علت واقعی اسهال در بیماری مزمن کلیوی

بیماری کلیوی به خودی خود خواهد اسهال ایجاد نمی کند، بنابراین اسهال است نشانه ای از بیماری کلیوی نیست. بیماری های دستگاه گوارش شایع ترین دلیل است که می تواند باعث اسهال شود. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، اگر شما مبتلا به اسهال، شما باید بروید و معاینه برای دیدن اینکه آیا شما نیز بیماری های دستگاه گوارش تحت تاثیر قرار. اگر شما مبتلا به اسهال برای مدت زمان طولانی، سپس آن را ممکن است به اسهال مزمن، در حالی که آن را ممکن است اسهال و استفراغ حاد اگر اسهال فقط به نظر می رسد در زمان های اخیر، در آن صورت، برخی از برخی از داروها می تواند کمک به شما با آن برخورد موثر.

بیماران را به داروهای تجویز شده برای درمان و یا تسکین برخی از علائم بیماری کلیوی. اگر داروهای که مصرف می کنید حاوی برخی از مواد تشکیل دهنده است که می تواند باعث اسهال شود، سپس آن را می تواند علت ایجاد اسهال خود را. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ایمنی کم به طور کلی، در صورتی که برخی از باقی خوردن، باکتری نیز می تواند باعث اسهال شود.

با توسعه بیماری مزمن کلیه، بیشتر و بیشتر محصولات و مواد سمی زائد در بدن، که به احتمال زیاد به علت تهوع و استفراغ تجمع می یابد. در آن صورت، نرخ وقوع اسهال افزایش خواهد یافت.

چگونه برای درمان بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی؟

آیا می دانید که چه چیزی باعث بیماری مزمن کلیه شما؟ آیا فشار خون بالا و یا دیابت و یا هر نوع بیماری خود ایمنی است؟ اولین چیزی که به کنترل بیماری اولیه خود را. سپس داروهای گیاهی چینی کلیه خود را برای تعمیر خسارت و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده استفاده خواهد شد. در آن صورت، خود کلیه می توان نجات داد و پیشرفت بیماری کلیوی اجتناب شود، کیفیت زندگی باید بهبود یابد.

در علاوه بر این به اسهال، هیچ نشانه ای از بیماری کلیوی؟ شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود، توصیه های پزشکی حرفه ای و رایگان داده می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بدانید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.