کراتینین 8 کاهش می یابد پس از دیالیز

جمعه 10 آذر 1396
ن : lafee

کراتینین 8 کاهش می یابد پس از دیالیز

دیالیز درمان برای کمک به بیماران برای از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل به منظور کاهش سطح کراتینین بالا است. در حالیکه بیماران متوجه می شوند که کراتینین 8 پس از دیالیز کاهش می یابد.

حتی اگر دیالیز به بیماران کمک کند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، این روش اساسی برای کمک به بیماران در مقابله با مشکلات بیماری کلیه نیست. دیالیز تنها درمان برای از بین بردن اندازه های کوچک از مواد مانند کراتینین، آب و اوره است، اما به اندازه کافی بزرگ نمی شود، بنابراین اندازه بزرگ مواد به خون وارد می شود و به سلول های کلیه آسیب وارد می کند و بنابراین، در برخی موارد، بیماران هنوز از سطح کراتینین بالا رنج می برند.

برای اطمینان از اثربخشی درمان ها، سموم و زباله های مختلفی که در خون قرار دارند باید از خون پاک شوند. اگر بیش از حد بسیاری از سموم و مواد زائد را نمی توان خارج از بدن دفع کرد و همچنان به خون سپرده می شود، آسیب بیشتر به عملکرد کلیه نه تنها ساخته می شود، بلکه کارایی درمان های دیگر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. بنابراین، ما به اصل تمیز کردن سموم و مواد زائد مختلف قبل از درمان بیماری کلیوی پایبندیم و بیماری به راحتی با حذف سموم از بین می رود.

درمان با سم زدایی برای بیماران برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل اتخاذ می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان عظیم به پودر تصفیه می شوند. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با استفاده از دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند در داخل کلیه به طور مستقیم تحویل دهد. این درمان با هدف کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، تنها بهبود عملکرد کلیه می تواند کراتینین 8 به طور اساسی کاهش می یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/329.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 8 کاهش می یابد پس از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.