درمان PKD با GFR 14 و کراتینین 480 چیست؟

پنج شنبه 9 آذر 1396
ن : lafee

درمان PKD با GFR 14 و کراتینین 480 چیست؟

GFR و سطح کراتینین دو شاخص مهم برای بررسی چگونگی عملکرد کلیه شما هستند. سطح GFR کم و سطح کراتینین بالا به این معنی است که عملکرد کلیه بیماران شدیدا تحت تاثیر قرار می گیرد. در حالی که بیماران مشتاق میدانند که PKD درمان با GFR 14 و کراتینین 480 چیست؟

چرا PKD از GFR 14 و کراتینین 480 رنج می برد؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ژنتیکی است که با کیست های متعددی پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود. با گذشت زمان، اندازه و تعداد کیست ها افزایش می یابد، در نتیجه، کیست های بزرگ شده سلول های طبیعی و بافت ها را تحت تأثیر قرار می دهند که بر عملکرد کلیه تأثیر می گذارد. امروزه درمان های موثر برای کاهش کیست کلیه به جز طب چینی وجود ندارد. به عنوان کیست کلیه بزرگتر و بزرگتر می شود، عملکرد کلیه به طور مداوم تحت تاثیر قرار می گیرد.

آیا می توانیم چیزی را برای کاهش GFR 14 و کراتینین 480 انجام دهیم؟

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی و مواد زائد مختلف از بدن.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به دلیل اثر قابل توجه آن برای کمک به بیماران کیست کلیه کلیه اساسا مشهور است.

این یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی معروف به پودر تصفیه شده است. سپس پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت بیماران قرار می گیرند جمع آوری می شود. از طریق راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. این درمان با امکانات پیشرفته و همچنین گیاهان سنتی چینی توانایی کمک به بیماران در رفع عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، فعال کردن خون و اکسیژن درون کلیه، افزایش خون و اکسیژن در کلیه ها است. همانطور که کیست کلیه کاهش می یابد و عملکرد کلیه بهبود می یابد، سطح GFR می تواند ترویج و سطح کراتینین نیز می تواند به طور طبیعی کاهش یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5900.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD با GFR 14 و کراتینین 480 چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.