کراتینین 1400 با نارسایی کلیه مورد نیاز برای انجام دیالیز است

پنج شنبه 9 آذر 1396
ن : lafee

کراتینین 1400 با نارسایی کلیه مورد نیاز برای انجام دیالیز است

هنگامی که سطح کراتینین بیمار به سطح معینی برسد، دیالیز برای بیماران توصیه می شود که کلیه بیمار را بهبود بخشد و همچنین پیشرفت بیماری را کند کند. در حالی که کراتینین 1400 با نارسایی کلیه مورد نیاز برای انجام دیالیز است؟ در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد.

در پزشکی غرب، دیالیز معمول است که برای بیماران مبتلا به نارسایی کلی توصیه می شود تا میزان کراتینین را کاهش دهند. با این حال، دیالیز راه کامل برای کمک به بیماران کراتینین بالا و کاهش برخی علائم بالینی نیست.

در چین، پزشکی چینی معمولا برای بیماران برای مقابله با سطح کراتینین بالا از علت ریشه پیشنهاد می شود. علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی اتخاذ شده است.

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، درمان سم زدایی اتخاذ شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن. با توجه به این، ما همیشه به اصل تخلیه سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل پیروی می کنیم فقط به این دلیل که سموم و زباله های ذخیره شده در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شوند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود .

علاوه بر این، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده حاوی در این درمان است، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی خود، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه های دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنید. در همان زمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیه تحویل دهد.

طب سوزنی این است که فنجان های ویژه بر روی پوست ایجاد کنید تا اثرات مکش را ایجاد کنید تا در همان زمان باعث تخلیه مرطوب کننده های مختلف از بدن شود، همچنین التهاب و انعقاد را از بدن خارج می کند.

با کمک این درمان ها، کراتینین 1400 می تواند به طور اساسی و طبیعی کاهش یابد. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/328.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 1400 با نارسایی کلیه مورد نیاز برای انجام دیالیز است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.