بیماری کلیوی پلی کیستیک ناشی از GFR14 و کراتینین 480: نحوه درمان

پنج شنبه 9 آذر 1396
ن : lafee

بیماری کلیوی پلی کیستیک ناشی از GFR14 و کراتینین 480: نحوه درمان

GFR و کراتینین دو شاخص مهم برای اینکه آیا کلیه شما به خوبی کار می کنند. سطوح پایین GFR و سطوح بالای کراتینین به این معنی است که عملکرد کلیه بیمار به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. و بیماران مشتاق می دانند که چه چیزی درمان GFR 14 و کراتینین 480 ناشی از بیماری کلیوی کلیوی است؟

چرا بیماری کلیوی پلی کیستیک با GFR 14 و کراتینین 480؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک نفروپاتی ارثی است که توسط بسیاری از کیست های پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود. با گذشت زمان، اندازه و تعداد کیست ها همچنان افزایش می یابد، و در نتیجه افزایش کیست سلول های طبیعی و بافت ها را تحت تاثیر قرار می دهد، که بر عملکرد کلیه تأثیر می گذارد. در حال حاضر، علاوه بر طب سنتی چینی، هیچ راه موثری برای کاهش کیست های کلیوی وجود ندارد. با افزایش کیست های کلیه، عملکرد کلیوی به تدریج تحت تاثیر قرار می گیرد.

چه کاری می توانیم برای کاهش GFR 14 و کراتینین 480 انجام دهیم؟

پکن Tongsan Tong بیمارستان چینی پزشکی استفاده از یک سری از درمان های طبیعی به طور کامل حذف بدن از سموم و ضایعات مختلف است.

درمان نفوذ میکرو گیاهی برای اثر قابل توجه آن مشهور است، که اساسا به بیماران کمک می کند تا کیست را کاهش دهند.

این درمان موضعی گیاهان تصفیه شده به پودر است. سپس پودر در دو دسته قرار داده شده و در حدود 40 تا 50 دقیقه در دور کمر بیمار قرار می گیرد. با اتصال دستگاه نفوذ با دو دسته، ماده فعال در گیاهان به طور مستقیم به کلیه ها خونریزی می کند. ترکیبی از تجهیزات پیشرفته و طب سنتی چینی توانایی کمک به بیماران در رگ های خونی را افزایش می دهد، گردش خون را افزایش می دهد، فشار خون را کنترل می کند، خون کلیه و اکسیژن را فعال می کند، و خون کلیوی و اکسیژن را افزایش می دهد. همانطور که آتروفی کیست کلیه، بهبود عملکرد کلیه، سطح GFR، سطح کراتینین نیز به طور طبیعی کاهش می یابد.

آیا شما به این درمان ها علاقمند هستید؟ آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه داروهای طبیعی برای بیماری کلیوی درمان می شوند؟ اگر اینطور است، وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا نظر خود را در زیر بنویسید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/pkd/1599.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی پلی کیستیک ناشی از GFR14 و کراتینین 480: نحوه درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.