درمان مرحله 3 نارسایی کلیه ناشی از دیابت و فشار خون بالا با کراتینین 2.6

سه شنبه 7 آذر 1396
ن : lafee

درمان مرحله 3 نارسایی کلیه ناشی از دیابت و فشار خون بالا با کراتینین 2.6

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 3 نارسایی کلیه را به عنوان مرحله کلیدی بیماری کلیوی در نظر گرفته اند؛ بیمارانی که در معرض خطر ابتلا به کراتینین بالاتر و بالاتر قرار می گیرند، باید به سرعت در معرض ابتلا به پیشرفت بیماری قرار گیرند. در حالی که چه درمان هایی برای نارسایی کلیه مرحله 3 ناشی از دیابت و فشار خون بالا با کراتینین 6/6؟

کراتینین یک نشانه مهم برای نشان دادن چگونگی عملکرد کلیه شما است. کراتینین 2.6 نشان می دهد که فقط عملکرد کلیه کم است و آسیب دیده است و به شما نشان می دهد که شما در مرحله اولیه بیماری کلیوی هستید. بنابراين، بيماران بهترين درمان را در اسرع وقت به منظور حذف کامل سموم و مواد زائد خارج از بدن انجام مي دهند. درمان های طبیعی نه تنها می توانند به بیماران کمک کنند تا کاملا از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شوند.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران برای تعمیر کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

درمان با سم زدایی به منظور کمک به بیماران به حذف کامل مواد سمی و مواد زائد خارج از بدن اعمال می شود. کلیه ها فقط از پسماند و سموم خارج می شوند.

حمام دارویی درمان برای کمک به بیماران برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل است. در طول فرایند این درمان، بیماران به مقدار زیاد عرق می کنند، در نتیجه مقدار زیادی از سموم و زباله های ذخیره شده در خون باید از خون و عرق پاک شود. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند؛ مهمتر از همه، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنید. به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیه و بافت بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج تعمیر می شود.

درمان های دیگر برای بهبود عملکرد کلیه شامل حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی و طب فشاری می شود. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ کراتینین 2.6 می تواند به طور اساسی کاهش یابد. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5897.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان مرحله 3 نارسایی کلیه ناشی از دیابت و فشار خون بالا با کراتینین 2, 6,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.