چگونه می توان بیماران دیالیز را برای 7 ماه دریافت Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

سه شنبه 7 آذر 1396
ن : lafee

چگونه می توان بیماران دیالیز را برای 7 ماه دریافت Osmotherapy پزشکی میکرو چینی

به طور کلی، حتی اگر دیالیز برای بیماران توصیه شود تا بعضی علائم بالینی را کاهش دهد و همچنین از عوارض اجتناب شود. با این حال، بیماران مبتلا به دیالیز مشتاقانه متوقف می شوند. همانطور که بیماری Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در سرتاسر جهان برجسته می شود، بیشتر و بیشتر بیماران در تلاشند تا آن را دریافت کنند. اگر به آن علاقه مند هستید، لطفا با دکتر آنلاین خود تماس بگیرید تا جزئیات بیشتر بدانید.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی به منظور کمک به بیماران پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن به تصویب رسید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است. در این درمان، گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران براساس شرایط بیمار انتخاب می شوند تا اثر دقیق داشته باشند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده است. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود، آنچه که بیماران باید انجام دهند این است که دو تا کیسه دار را برای 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کنید. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی تحویل دهد، در نتیجه، سلول های کلیه و بافت بیمار می تواند به طور طبیعی و اساسا تعمیر شود.

قبل از اتخاذ این درمان ها، سموم و مواد زائد مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند. در غیر این صورت، آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها نه تنها ساخته می شود، بلکه کارایی سایر روش ها نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. علاوه بر این، ما همچنین از اتمام دفع سموم و پسماندهای مختلف از بدن قبل از اتخاذ تدابیر استفاده می کنیم و بیماری با حذف سموم و زباله ها به طور طبیعی از بین می رود. با توجه به این، درمان با سم زدایی برای بیماران برای بهبود کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

علاوه بر این، طب سوزنی، بخار سازی و حمام دارویی و حمام دارویی نیز برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به کار می رود.

با این درمان ها، وضعیت بیماری بیماران اگر آسیب بر عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد، می تواند معکوس شود. علاوه بر این، اگر آسیب به کلیه شما بیش از 50٪ باشد، حتی اگر ما نمیتوانیم به شما در شرایط بیماری معکوس کمک کنیم، ما بهترین کار را برای افزایش عملکرد کلیه انجام خواهیم داد.

اگر 7 ماه دیالیز دارید و می خواهید یک درمان برای مقابله با آن پیدا کنید، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2420.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان بیماران دیالیز را برای 7 ماه دریافت Osmotherapy پزشکی میکرو چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.