چه باید بیماران با کراتینین 2.1 و تورم انجام دهند

سه شنبه 7 آذر 1396
ن : lafee

چه باید بیماران با کراتینین 2.1 و تورم انجام دهند

سطح کراتینین بالا و تورم دو علامت معمولی از بیماری کلیوی هستند. هنگامی که آنها ظاهر می شوند، نشان می دهد که با عملکرد کلیوی اشتباه است. در حالی که بیماران باید با کراتینین 2.1 و تورم چه کنند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از کراتینین 2.1 رنج می برند؟

کلیه یک عضو مهم بدن ما است که مسئول فیلتر کردن زباله ها و سموم خارج از بدن است. وقتی که با عملکرد کلیه ما اشتباه است، کلیه قادر به دفع مواد زائد و سموم از بدن نیستند و به طور مستقیم باعث افزایش سطح کراتینین می شوند. کراتینین 2.1 نشان می دهد که بیماران هنوز در مرحله اولیه بیماری کلیوی هستند. تا زمانی که بیماران اقدامات سریع و موثر را انجام دهند، وضعیت بیماری بیمار می تواند به طور موثر مقابله کند.

چرا بیماران نارسایی کلیه تجربه تورم دارند؟

صرفنظر از دفع سموم و مواد زائد مختلف، مهمتر از همه این است که ارگانهای مهم را به خون بازمیگردانیم. وقتی که با عملکرد کلیوی اشتباه می شود، کلیه قادر به بازبینی پروتئین ها و گلبول های قرمز در بدن نیستند. وقتی پروتئین ها به ادرار نشت می کنند، آب دوباره به بافت های بدن نشت می کند. تورم به راحتی ظاهر می شود.

بیماران چه باید با کراتینین 2.1 با تورم انجام دهند؟

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی Osmotherapy، مجموعه ای از درمان های طبیعی ارائه شده برای بیماران وجود دارد.

درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن، دفع سموم و زباله های مختلف برای بهبود عملکرد کلیه اهمیت زیادی دارد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود عملکرد کلیه اعمال می شود. در این درمان، داروهای گیاهی انتخاب شده برای بیماران به پودر تصفیه شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود. علاوه بر این، دو کیسه دارویی در حدود 40-50 دقیقه به بیماران shenshu قرار داده می شود. با استفاده از دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. به عنوان عملکرد تعمیر کلیه، سطح کراتینین بالا می تواند به طور طبیعی کاهش می یابد و علائم نیز می تواند اساسا کاهش می یابد.

آیا شما از کراتینین 2.1 و تورم رنج می برید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/326.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه باید بیماران با کراتینین 2, 1 و تورم انجام دهند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.