دیالیز بیماران 7 ماهه چگونه می توان از نفوذ درمانی میکرو چینی استفاده کرد

سه شنبه 7 آذر 1396
ن : lafee

دیالیز بیماران 7 ماهه چگونه می توان از نفوذ درمانی میکرو چینی استفاده کرد

اگر چه پزشکان بیماران دیالیزی را برای رفع برخی از علائم بالینی و اجتناب از عوارض پیشنهاد می کنند. با این حال، برخی از دیالیز دیالیز را نمیخواهد. به عنوان درمان نفوذ micro-TCM در سراسر جهان توجه بیشتری به خود جلب می کند، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهند سخت تلاش کنند تا آن را بدست آورند. اگر علاقه مند هستید، برای جزئیات بیشتر با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.

در بیمارستان طب سنتی چینی پکن Tongshantang، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران به طور کامل حذف از سموم و مواد زائد مختلف را گرفته است.

درمان نفوذ در طبیعت میکرو چینی یک درمان موضعی است. این درمان شامل بسیاری از گیاهان و گیاهانی است که بر اساس شرایط بیمار برای دستیابی به نتایج دقیق هستند. علاوه بر این، گیاهان به پودر برای افزایش بهره وری تصفیه شده است. علاوه بر این، پودر جمع آوری شده در دو کیسه، بیماری است که نیازمند کیسه دارو حدود 40-50 دقیقه، و دو دستگاه دروغ گفتن با اتصال گروه های پلی تراوه، ماده فعال گیاهی، و سپس مستقیما از طریق بیماری کلیوی. در همان زمان، خون مناسب، اکسیژن و مواد مغذی را می توان به طور مستقیم به ضایعات کلیه تحویل داده، به طوری که سلول های کلیه بیمار و بافت ها به طور طبیعی یک تعمیر اساسی را دریافت می کنند.

قبل از استفاده از این درمان، خون سمی و زباله های مختلف باید از خون خارج شود. در غیر این صورت، نه تنها بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها آسیب می رساند بلکه کارایی سایر روش ها نیز خواهد بود. علاوه بر این، ما به اصول پایبند قبل از درمان بدن از سموم و مواد زائد تخلیه، این بیماری ناپدید می شوند، از بین بردن سموم و مواد زائد. در این رابطه، استفاده از درمان سمی روشن کلیه های بیمار، بازگرداندن عملکرد کلیه.

علاوه بر این، ماساژ درمانی، فومیریت درمان و حمام حمام و دارو نیز برای رفع کلیه های بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیوی مورد استفاده قرار می گیرند.
اگر آسیب کلیوی کمتر از 50٪ باشد، می توانید وضعیت بیمار را معکوس کنید. با این حال، اگر کلیه های شما بیش از 50٪ آسیب می رساند، ما بهترین های خود را برای بهبود عملکرد کلیه، حتی اگر ما نمی توانیم به شما کمک کند تا بیماری را معکوس کنیم.

اگر شما در حال حاضر آغاز شده هفت ماه از دیالیز، و شما می خواهید برای روش های جایگزین دیالیز نگاه کنید، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/1127/1597.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز بیماران 7 ماهه چگونه می توان از نفوذ درمانی میکرو چینی استفاده کرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.