وضعیت بیماری بیماران به طور قابل توجهی در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی بهبود یافته است

دو شنبه 6 آذر 1396
ن : lafee

وضعیت بیماری بیماران به طور قابل توجهی در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی بهبود یافته است

امینی علیرضا، 52 ساله، از عراق است. او از پروتئینوری 15 ساله و سطح کراتینین بالا برای یک سال رنج می برد. 2 ماه پیش، او خستگی و خارش را شروع کرد. همانطور که درمانهایی که او گرفت، نمیتواند وضعیت او را بهبود ببخشد، تصمیم گرفت برای بهبود بهتر به چین برود.

پس از ورود به بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، او یک سری آزمایش برای بررسی وضعیت خود را انجام داد، نتایج نشان می دهد: هموگلوبین 93g / L، پروتئینوری 2+، پتاسیم 5.6 mmol / L، کلسیم 1.98 mmol / L، فسفر 2.64mmol / L، اوره خون نیتروژن 36.5 mmol / L، کراتینین 896umol / L، اوره 556umol / L. علاوه بر این، کلیه او کمی کاهش یافته است. علاوه بر این، او همچنین از عوارض ناشی از کم خونی کم، اختلال متابولیسم کلسیم فسفات و اختلال پایه اسید رنج می برد. در نتیجه او با گلومرولونفریت مزمن، نارسایی مزمن کلیه، کم خونی ناشی از بیماری کلیوی تشخیص داده شده است.

علاوه بر این، عملکرد کلیه او به طور جدی آسیب دیده است، از جمله عملکرد سم زدایی، عملکرد تنظیم الکترولیت و تعادل اسید و پایه و عملکرد غدد درون ریز. با این حال، سلول های کلیه و بافت ها در حال زخم و سخت شدن هستند.

5 نوع سلول در کلیه های ما وجود دارد، از جمله سلول های اندوتلیال، سلول های اپیتلیال، سلول های بین سلولی، سلول های اپیتلیال لوله ای کلیوی، فیبروبلاست های بینابینی. فقط این سلول ها و بافت ها عملکرد خود را به خوبی می توانند کلیه عملکرد خود را انجام دهد. بنابراین، ما باید بر روی تعمیر عملکرد سلول و همچنین بهبود عملکرد کلیه تمرکز کنیم. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، سطح کراتینین می تواند به طور اساسی کاهش یابد و پروتئینوری به طور طبیعی از بین می رود.

پس از 13 روز در این بیمارستان، با کمک ماساژ، طب سوزنی، فنجانی درمان، مخلوط مایکوان، بخار سازی، حمام پا، درمان آنما، اختلال در رحم و خستگی ناپدید می شوند؛ مهم تر از همه، سطح کراتینین تا 801 مول / اوره به 436 umol / L کاهش می یابد. در حال حاضر او بسیار خوشحال است و با پزشکان و پرستاران خوانده است. علاوه بر این، او با تشکر از اینکه طب چینی وضعیت بیماری خود را بسیار بهبود می بخشد.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت این بیماران را بدانید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/patient/5894.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: وضعیت بیماری بیماران به طور قابل توجهی در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی بهبود یافته است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.