چگونه بیماران PKD می توانند فشار خون 150/90 mmHg را در محدوده طبیعی کاهش دهند

دو شنبه 6 آذر 1396
ن : lafee

چگونه بیماران PKD می توانند فشار خون 150/90 mmHg را در محدوده طبیعی کاهش دهند

فشار خون بالا یکی از نشانه های رایج بیماری کلیوی است. همانطور که کلیه نمیتواند عملکرد خود را به درستی انجام دهد، فشار خون را نمی توان در تعادل حفظ کرد؛ در نتیجه، بیماران اغلب به علت فشار خون بالا رنج می برند. به تازگی، بیماران تعجب می کنند که چگونه می توانند PKD بیماران فشار خون را به 150/90 mmHg به حالت طبیعی کاهش دهند.

بیماری کلیوی پلی کیستیک با کیست های متعددی پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود. با گذشت زمان، تعداد و اندازه کیست های کلیه در حال افزایش است، در نتیجه، کیست های بزرگ شده سلول ها و بافت های نرمال را سرکوب می کنند و به طور مداوم باعث آسیب رساندن به عملکرد کلیه می شوند. کاهش عملکرد کلیه نمیتواند فشار خون را به حد نرمال برساند. بیماران مبتلا به فشار خون بالا اغلب علائم سردرد، تهوع و استفراغ را نشان می دهند. در بعضی موارد، ممکن است خطر مرگ و میر بیماران را تهدید کند، بنابراین بیماران باید اقدامات سریع برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری را انجام دهند.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی به منظور کمک به بیماران پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن به تصویب رسید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری خود انتخاب می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها پودر شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که دو کیسه دارویی را برای 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند، این روند بسیار راحت و طبیعی است. در نتیجه، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم وارد شود.

از یک طرف، رشد کیست های کلیه می تواند با جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیال از بین برود، از سوی دیگر، از طریق افزایش گردش خون دیواره های کیست باعث تخلیه مایع کیست می شود. همانطور که کیست های کلیوی کوچک می شوند، عملکرد کلیه می تواند دوباره ترمیم شود و فشار خون را به حد نرمال کاهش دهد.

آیا شما مبتلا به PKD با فشار خون 150 / 90mmHg هستند؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.


پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5895.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه بیماران PKD می توانند فشار خون 150/90 mmHg را در محدوده طبیعی کاهش دهند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.