چه باید بکنیم اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کراتینین 5.1 از دیالیز خودداری کنند

دو شنبه 6 آذر 1396
ن : lafee

چه باید بکنیم اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کراتینین 5.1 از دیالیز خودداری کنند

به طور کلی، دیالیز برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا توصیه می شود. در بیشتر موارد، برای کاهش میزان کراتینین بالا، دیالیز توصیه می شود. در حالی که چندین بیمار نمی خواهند دیالیز را برای کاهش سطح کراتینین بالا کاهش دهند، بنابراین بیماران از آنچه که باید بیماران IgA نفروپاتی با کراتینین 5.1 انجام دهند، نمی خواهند که دیالیز را نمی خواهند.

نفروپاتی IgA یک وضعیت بیماری است که در آن پروتئین های IgA فوق العاده ای به خون شما می رسند؛ در نتیجه سلول های کلیه و بافت ها با تخمیر پروتئین IgA در خون آسیب می بینند. همانطور که عملکرد کلیه کاهش می یابد، بیماران اغلب در معرض خطر بالای ابتلا به کراتینین بالا قرار می گیرند. کراتینین 5.1 به این معنی است که وضعیت بیماری شما در حال حاضر به مرحله 4 نارسایی کلیه پیشرفت کرده است که مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است.

به عنوان یک واقعیت، دلیل نارسایی کلیه از سطح کراتینین بالا رنج می برند این است که مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما وجود دارد. درمان فعلی فقط بر حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور موقت تمرکز می کند، بنابراین برخی علائم بالینی را کاهش می دهد. با این حال، این درمان ها نمی توانند به بیماران کمک کنند تا سموم مختلف مواد زائد را به طور موقت از بین ببرند. درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران به حذف کامل سموم و مواد زائد خارج از بدن کمک می کند، نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن مواد سمی و مواد زائد مختلف برای بهبود عملکرد کلیه اهمیت زیادی دارد.

حمام پزشکی یک برنامه خارجی است. این به بیماران نیاز دارد تا بدن خود را با آب معدنی به داخل وان تبدیل کنند. این روند درمان حدود 40-50 دقیقه طول می کشد. در طول فرایند درمان، بیماران به مقدار زیاد عرق می کنند، در نتیجه، مقدار زیادی مواد سمی از خون و مقدار زیادی از عرق و ادرار پاک می شود.

مهمتر از همه، درمان های دیگر از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، Bath Bath، Cupping Therapy، Steaming Therapy، Cupping Therapy نیز برای بهبود و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. دکتر کلیوی وضعیت بیماری شما را تجزیه و تحلیل می کند و سپس شما را در اسرع وقت پاسخ می دهد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/iga-nephropathy-treatment/2419.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه باید بکنیم اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کراتینین 5, 1 از دیالیز خودداری کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.