چرا عملکرد کلیه 15 سال پس از پیوند کلیه کاهش می یابد

یک شنبه 5 آذر 1396
ن : lafee

چرا عملکرد کلیه 15 سال پس از پیوند کلیه کاهش می یابد

در اکثر افراد، پیوند کلیه درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، تعدادی از مردم هنوز هم از طریق کاهش عملکرد کلیه پس از پیوند کلیه می روند. چرا این اتفاق می افتد؟ مهمتر از همه، آیا چیزی است که ما می توانیم برای مقابله با آن انجام دهیم؟

حتی اگر پیوند کلیه می تواند به بیمار برخی علائم بالینی را به طور موقت درمان کند، می تواند به بیماران درمان نارسایی کلیه کمک کند، علاوه بر این، همیشه احتمال دارد که کلیه های پیوند کلیه را از بین ببرند، بنابراین از کاهش عملکرد کلیه، کراتینین بالا سطح و دیگر نشانه های مسمومیتی را شامل می شود، از جمله خستگی، اشتها و سردرد.

با توجه به این، پیوند کلیه برای بیماران در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی توصیه نمی شود. به جای دیالیز و پیوند کلیه، بسیاری از درمان های طبیعی برای بیماران نارسایی کلیه انجام می شود. این درمان های طبیعی امن، راحت و موثر است. همانطور که این درمان ها در حال حاضر محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورده اند، بیماران بیشتر و بیشتر مایل به استفاده از آن هستند. از زمان تأسیس آن، تعدادی از بیماران در اینجا بهبود چشمگیری داشته اند.

درمان با سم زدایی جدیدترین درمان در بیمارستان ما است و اثرات آن را برای کمک به بیماران پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل. از تجربه بالینی سالانه، دکتر کلیه متوجه می شود که دفع سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. استفاده از درمان با سم زدایی، سموم و مواد زائد مختلف را کاملا از بدن دفع می کند.

طب سوزنی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان بخار، طب فیزیوتراپی، طب سوزنی، که با داروهای گیاهی سنتی و همچنین مرکز پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد، توانایی کمک به بیماران در رگ شدن عروق خونی، گردش خون، تنظیم فشار خون، افزایش خون رسانی به کلیه و کاهش ماتریکس خارج سلولی.

این درمان ها می تواند به شما در بهبود عملکرد کلیه بدون پیوند کلیه کمک کند، آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-transplant/5893.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا عملکرد کلیه 15 سال پس از پیوند کلیه کاهش می یابد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.