چرا عملکرد کلیه 15 سال پس از پیوند کلیه کاهش یافت

یک شنبه 5 آذر 1396
ن : lafee

چرا عملکرد کلیه 15 سال پس از پیوند کلیه کاهش یافت

اکثر مردم بر این باورند که پیوند کلیه درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال هنوز افرادی وجود دارند که عملکرد کلیوی آنها بعد از پیوند کلیه کاهش می یابد. چرا این؟ مهمترین چیز این است که چه کاری می توانیم برای حل چنین مشکلی انجام دهیم؟

حتی اگر بیماران پیوند کلیه به طور موقت ممکن است برخی از علائم بالینی کمک کند، نمی تواند کمک کند به طور کامل درمان نارسایی کلیه و رد پیوند کلیه است همیشه یک شانس بافت های بدن، عملکرد کلیه خود را می کنید که زمان را کاهش می دهد، شما را از سطح کراتینین بالا دوباره رنج می برند از جمله خستگی، از دست دادن اشتها و سردرد.

بر این اساس، بیمارستان پکن تونگ گناه تانگ طب چینی برای بیماران مبتلا به پیوند پیوند کلیه کلیه توصیه نمی شود. دیالیز و پیوند کلیه متفاوت است این است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خواهد شد بسیاری از درمان های طبیعی. این درمان های طبیعی بی خطر، راحت و موثر است. همانطور که این درمان ها در سراسر جهان محبوب شده اند، بیماران بیشتر و بیشتر مایل به استفاده از آن هستند. از زمان آغاز آن، برخی از بیماران در اینجا بهبود چشمگیری داشته اند.

ضد عفونی درمان شدن درمان در بیمارستان است، آن را کمک می کند تا بیمار به طور کامل روشن بدن از سموم و مواد زائد است. از سال ها تجربه بالینی، نفرولوژیست پیدا شده است که رسوب سموم و مواد زائد نه تنها بیشتر آسیب سلول های کلیوی و بافت، بلکه باعث کاهش بهره وری از درمان های دیگر. استفاده از درمان سم زدایی به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف.

درمان میکرو اسمزی از طب سنتی چینی، فرو بردن، پا، بخور درمانی، بادکش درمانی، طب سوزنی، سنتی و طب گیاهی چینی با تجهیزات پیشرفته، بیمار می تواند کمک به گشاد شدن عروق خونی، خون فعال، تنظیم فشار خون، افزایش جریان خون به کلیه ها، و تخریب ماتریکس خارج سلولی . مهم این است که عملکرد کلیه شما می تواند به طور اساسی بهبود یابد.

این درمان می تواند به شما کمک کند عملکرد کلیه را افزایش دهد، بدون نیاز به پیوند کلیه، نظر خود را در درمان این علاقه شما؟ اگر چنین است، لطفا از ارسال وضعیت و شماره تلفن فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com یا زیر ارسال می شود. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/renal-failure/1595.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا عملکرد کلیه 15 سال پس از پیوند کلیه کاهش یافت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.