پیشنهادات برای نفریت لوپوس با سطح کراتینین بالا چیست؟

شنبه 4 آذر 1396
ن : lafee

پیشنهادات برای نفریت لوپوس با سطح کراتینین بالا چیست؟

نفخ لگن رخ می دهد وقتی لوپوس در کلیه اتفاق می افتد. این یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن شما شروع به حمله به مناطق مختلف بدن شما می کند. هنگامی که کلیه توسط لوپوس آسیب دیده است، بیماران در معرض خطر بالائی از سطح کراتینین بالا هستند. در حالی که پیشنهادات برای نفریت لوپوس با سطح کراتینین بالا چیست؟

در صورت بالینی، دیالیز برای بیماران پیشنهاد می شود که سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، بنابراین برخی علائم مسمومیت را کاهش می دهند. حتی اگر دیالیز اثر را برای کمک به بیماران از بین بردن علائم بالینی کاهش دهد، درمان مناسب برای بیماران نارسایی کلیه نیست. بعد از دیالیز، بیماران همچنان یک بار دیگر به شکل کراتینین بالا و همچنین ناراحتی های مسمومیت رنج می برند. بدتر از همه، بیماران همچنین خطر ابتلا به عوارض جانبی مختلفی از قبیل خستگی، اشتها، ضعف، سردرد، گرفتگی عضلات و کم خونی را تجربه می کنند. در نتیجه، بیشتر و بیشتر بیماران در تلاش برای اجتناب از دیالیز هستند.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران برای افزایش عملکرد کلیه بدون گرفتن دیالیز به تصویب رسید. اگر چه دیالیز یک درمان مشترک برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اما این تنها راه برای کاهش آن نیست. طب چینی می تواند انتخاب خوبی برای بیماران برای بهبود کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه. فقط عملکرد کلیه بهبود می یابد، دیالیز می تواند به طور طبیعی اجتناب شود.

اگر می خواهید از دیالیز اجتناب کنید، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند انتخاب خوبی برای بیماران برای افزایش عملکرد کلیه شما باشد. این یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی فوق العاده برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری بیماران انتخاب می شوند. علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی بسته بندی شده است، علاوه بر این، آنچه که بیماران باید انجام دهند، این است که در مدت 40 تا 50 دقیقه دو کیسه دارویی را با استفاده از دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در گیاهان داروها بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. با استفاده از داروهای گیاهی و داروهای گیاهی سنتی، این درمان ها می توانند به بهبود عملکرد کلیه شما با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و افزایش عرضه خون به کلیه کمک کنند. سطح کراتینین بالا می تواند به طور اساسی کاهش یابد.

آیا شما علاقه مند به درمان نفریت لوپوس با سطح کراتینین بالا هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان های طبیعی بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.


لینک قاعده: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/5888.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیشنهادات برای نفریت لوپوس با سطح کراتینین بالا چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.