جایگزین درمان طبیعی برای دیالیز با کراتینین 994

سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

جایگزین درمان طبیعی برای دیالیز با کراتینین 994

 جایگزین درمان طبیعی برای دیالیز با کراتینین 994


کراتینین اوره 142، 994، پروتئینوری 7.0: این گزارش من است. من نمی خواهم به انجام دیالیز است. درمان جایگزین وجود دارد طبیعی است؟

کراتینین است که محصول فرعی از سطح عضله activity.Creatinine می تواند منعکس چگونه کلیه خود را functioning.Creatinine به خودی خود مضر نیست، اما سطح کراتینین بالا نشان می دهد سطوح بالای سموم و مواد زائد در خون شما است. سطوح بالای سموم می توانند سیستم های متعدد و اندام را در بدن شما مختل اگر هنوز سموم در خون شما باقی می ماند.

دیالیز یک زندگی صرفه جویی در درمان برای Failure.It کلیه می تواند کمک به حذف مواد زائد و سموم در خون برای کاهش level.If کراتینین بالای خود به شما هیچ گزینه درمانی دیگر در حال حاضر، شما باید فورا شروع دیالیز است. با این حال، شما باید بدانید که دیالیز اهمیت در بهبود عملکرد کلیه خود را در تمام.

کراتینین 994 و دیگر ارزش های آزمایشگاهی غیرطبیعی از زوال عملکرد کلیه جدی منجر شود. پس از آن هدف درمان کلیدی را برای شما به بازگرداندن ساختار کلیه مختل و عملکرد کلیه را افزایش می باشد.

Fortuenatly به اندازه کافی، درمان altenrative طبیعی به دیالیز با کراتینین 994 در چین می باشد وجود دارد.

واحد اساسی کلیه سلول های عملکردی کلیه هستند. در نارسایی کلیه، اکثر سلولها در بدن مختل و حتی نکروز است. برای بهبود عملکرد کلیوی، شما باید درمان به proect سلول های سالم و بازگرداندن آنهایی که اختلال کنند.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان طبیعی جایگزینی برای دیالیز است. در این روش درمانی بر اساس طب سنتی چینی ساخته شده است و در عین حال با بهره گیری از تکنیک های مدرن پیشرفته پزشکی. به عنوان سبزی از طبیعت هستند، آن است که عاری از عوارض جانبی داروهای شیمیایی است.

در این روش درمانی می تواند متابولیسم سیستمیک و circulation.On یک دست، تنظیم آن می توانید خون و اکسیژن رسانی به کلیه ها، بهبود در نتیجه کاهش روند فیبروز کلیوی. از سوی دیگر، آن را به بدن می تواند کمک به بازیابی توانایی بهبود خود به ترویج خود بازسازی سلول های اختلال عملکردی کلیوی به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از دیالیز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.