درمان جایگزین برای دیالیز برای سندرم نفروتیك با نارسایی كلیه

شنبه 4 آذر 1396
ن : lafee

درمان جایگزین برای دیالیز برای سندرم نفروتیك با نارسایی كلیه

دیالیز به نظر می رسد تنها راه برای بیماران برای مقابله با سندرم نفروتیک است. با این حال، به دلایل مختلف، بیشتر و بیشتر بیماران سعی در متوقف کردن دیالیز دارند. آنها می خواهند بدانند که درمان جایگزین برای دیالیز برای سندروم نفروتیک با نارسایی کلیه چیست.

سندرم نفروتیک یک وضعیت بیماری است که در آن چندین سلول و بافت کلیه به علت اختلال ایمنی آسیب می بینند. بدون درمان موثر برای بهبود کلیه بیمار، بیماران از خطر نارسایی کلیه رنج می برند. حتی اگر دیالیز عواقب بسیار زیادی برای کمک به بیماران سم زدایی از سموم و مواد معدنی مختلف تولید کند، درمانهای مؤثر برای بهبود عملکرد کلیه نیست.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک فرایند کامل و جامع درمان برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه در حال حاضر است. درمان های دیالیز یا داروهای غربی متفاوت است، درمان هایی که در اینجا تمرکز بر درمان بیماری کلیه از ایمنی ریشه تقویت می شود، تنظیم بیماری های ایمنی بدن و بهبود عملکرد کلیه.

سم زدایی درمان، درمان برای کمک به بیماران پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل، با امکانات پیشرفته و همچنین داروهای گیاهی سنتی برای ارائه بیماران به محیط داخلی سلامت استفاده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است که با داروهای گیاهی فوق العاده اعمال می شود. داروهای گیاهی براساس وضعیت بیمار انتخاب شده به پودر تصفیه شده است. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت بیماران قرار می گیرد، جمع آوری می شود. از طریق راه اتصال ماشین اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیه تحویل داده شود، که می تواند برای بهبود عملکرد کلیه مفید باشد.

علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی گرم، بخار سازی، ماساژ درمانی نیز برای بهبود کلیه های بیمار با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، افزایش عرضه خون به کلیه، تنظیم فشار خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی.

اگر هنوز در مورد دیالیز صفاقی برای سندروم نفروتیک با نارسایی کلیوی تردید دارید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند آرشیو: http://www.kidneyfight.com/nephrotic-syndrome-treatment/2417.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان جایگزین برای دیالیز برای سندرم نفروتیك با نارسایی كلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.