18٪ عملکرد کلیه با نفروپاتی IgA، چگونه می توانم عملکرد کلیه را بازگردانم

شنبه 4 آذر 1396
ن : lafee

18٪ عملکرد کلیه با نفروپاتی IgA، چگونه می توانم عملکرد کلیه را بازگردانم

 

18٪ عملکرد کلیه نشان می دهد که تنها 18٪ عملکرد کلیه وجود دارد، به این معنی، بیشتر از عملکرد کلیه آسیب دیده است. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که چگونه 18٪ عملکرد کلیه را با نفروپاتی IgA برگشت.

نفروپاتی IgA یک وضعیت بیماری است که در آن بسیاری از پروتئین IgA به خون شما می رسند، در نتیجه سلول های کلیه و بافت ها با انباشت پروتئین IgA در خون آسیب می بینند. در پزشکی غرب، دیالیز و بعضی از داروهای غربی به منظور کاهش علائم بالینی برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری مورد استفاده قرار می گیرند.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی به منظور کمک به بیماران کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

همانطور که نفروپاتی IgA با اختلالات ایمنی همراه است، برای درمان بیماران مبتلا به کلیه بیمار، ایمونوتراپی به کار می رود. ایمونوتراپی یکی از درمان های ماست که شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، تحمل ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی می شود.

درمان با سم زدایی درمان است برای کمک به بیماران پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها جلوگیری از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه کاهش بهره وری از سایر روش های درمان. بنابراین پاک کردن محصولات مختلف سموم و ضایعات در بهبود کلیه بیمار نقش مهمی دارد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان عظیم برای بیماران بر اساس شرایط بیماری فعلی آنها انتخاب می شوند. پس از آن، داروهای گیاهی به پودر تبدیل می شوند که به دو کیسه دارویی تقسیم می شود. این فرآیند بسیار راحت و ایمن است، آنچه که بیماران باید انجام دهند این است که دو تا دوز دارو را در حدود 40-50 دقیقه دراز بکشند. در طول فرایند این درمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم همراه با مقدار زیادی مواد سمی وارد شود.

آیا شما یکی از نفروپاتی IgA و 18٪ عملکرد کلیه هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان ها بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند آرشیو: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/323.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: 18٪ عملکرد کلیه با نفروپاتی IgA، چگونه می توانم عملکرد کلیه را بازگردانم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.