درمان توصیه های کراتینین بالا و نفریت لوپوس چیست؟ هنگامی که لوپوس کلیه را شامل می شود، نفریت لوپوس

شنبه 4 آذر 1396
ن : lafee

درمان توصیه های کراتینین بالا و نفریت لوپوس چیست؟ هنگامی که لوپوس کلیه را شامل می شود، نفریت لوپوس

درمان توصیه های کراتینین بالا و نفریت لوپوس چیست؟

هنگامی که لوپوس کلیه را شامل می شود، نفریت لوپوس رخ می دهد. هنگامی که کلیه ها توسط لوپوس آسیب می بینند، بیماران مستعد ابتلا به کراتینین بالا هستند. و برای سطوح بالای کراتینین در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس هیچ پیشنهادی وجود ندارد؟

به طور بالقوه، پزشکان توصیه می کنند که بیماران برای کاهش سطح کراتینین از طریق دیالیز و از بین بردن برخی از علائم بالینی. حتی اگر دیالیز بتواند به بیماران علائم بالینی را از بین ببرد، این درمان ایده آل برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست. بعد از دیالیز، بیماران هنوز هم فرصت دارند دوباره سطح کراتینین بالا و علائم مختلف را رنج می برند. حتی بدتر از آن، بیماران همچنین عوارض جانبی بالایی دارند از جمله خستگی، از دست دادن اشتها، سردرد، اسپاسم عضلانی و کم خونی. بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران از دیالیز اجتناب می کنند.

بیمارستان طب سنتی چینی پکن Tongshantang استفاده از مجموعه ای از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیوی بدون دیالیز. اگر چه دیالیز درمان معمولی است که سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد، تنها راه کاهش کراتینین بالا نیست. طب چینی ممکن است انتخاب خوبی برای بیماران برای تعمیر کلیه های بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیه باشد. فقط عملکرد کلیه بهبود می یابد، به طور طبیعی می تواند دیالیز را جلوگیری کند.

اگر میخواهید دیالیز را اجتناب کنید، میکرو دیالیز پزشکی نفوذی پزشکی طب سنتی چینی ممکن است انتخاب خوبی برای بیماران برای افزایش عملکرد کلیه باشد. این یک درمان چینی و خارجی است، با توجه به شرایط بیمار برای انتخاب یک گیاه بزرگ گیاهی. علاوه بر این، پودرهای ساخته شده از گیاهان به دو دسته تقسیم می شوند. علاوه بر این، بیمار نیاز دارد تا در حدود 40 تا 50 دقیقه در دو دسته قرار گیرد. با اتصال دستگاه نفوذ و دو دسته، ماده فعال در گیاهان مستقیما به داخل کلیه نفوذ می کند. با استفاده از گیاهان و گیاهان سنتی، این درمان می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه، dilating رگ های خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی و افزایش خون رسانی به کلیه ها. سطح کراتینین بالا می تواند به طور اساسی کاهش یابد.

آیا شما علاقه مند به درمان نفریت لوپوس و کراتینین بالا هستید؟ آیا می خواهید بیشتر در مورد درمان های طبیعی بدانید؟ وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا نظر خود را در زیر بنویسید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

پیوند آرشیو: http://www.kidney-questions.com/lupus-nephritis/1594.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان توصیه های کراتینین بالا و نفریت لوپوس چیست؟ هنگامی که لوپوس کلیه را شامل می شود، نفریت لوپوس رخ می دهد, هنگامی که کلیه ها توسط لوپوس آسیب می بینند، بیماران مستعد ابتلا به کراتینین بالا هستند, و برای سطوح بالای کراتینین در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس هیچ پیشنهادی وجود ندارد؟ به طور بالقوه، پزشکان توصیه می کنند که بیماران برای کاهش سطح کراتینین از طریق دیالیز و از بین بردن برخی از علائم بالینی, حتی اگر دیالیز بتواند به بیماران علائم بالینی را از بین ببرد، این درمان ایده آل برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست, بعد از دیالیز، بیماران هنوز هم فرصت دارند دوباره سطح کراتینین بالا و علائم مختلف را رنج می برند, حتی بدتر از آن، بیماران همچنین عوارض جانبی بالایی دارند از جمله خستگی، از دست دادن اشتها، سردرد، اسپاسم عضلانی و کم خونی, بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران از دیالیز اجتناب می کنند, بیمارستان طب سنتی چینی پکن Tongshantang استفاده از مجموعه ای از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیوی بدون دیالیز, اگر چه دیالیز درمان معمولی است که سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد، تنها راه کاهش کراتینین بالا نیست, طب چینی ممکن است انتخاب خوبی برای بیماران برای تعمیر کلیه های بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیه باشد, فقط عملکرد کلیه بهبود می یابد، به طور طبیعی می تواند دیالیز را جلوگیری کند, اگر میخواهید دیالیز را اجتناب کنید، میکرو دیالیز پزشکی نفوذی پزشکی طب سنتی چینی ممکن است انتخاب خوبی برای بیماران برای افزایش عملکرد کلیه باشد, این یک درمان چینی و خارجی است، با توجه به شرایط بیمار برای انتخاب یک گیاه بزرگ گیاهی, علاوه بر این، پودرهای ساخته شده از گیاهان به دو دسته تقسیم می شوند, علاوه بر این، بیمار نیاز دارد تا در حدود 40 تا 50 دقیقه در دو دسته قرار گیرد, با اتصال دستگاه نفوذ و دو دسته، ماده فعال در گیاهان مستقیما به داخل کلیه نفوذ می کند, با استفاده از گیاهان و گیاهان سنتی، این درمان می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه، dilating رگ های خونی، ترویج گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی و افزایش خون رسانی به کلیه ها, سطح کراتینین بالا می تواند به طور اساسی کاهش یابد, آیا شما علاقه مند به درمان نفریت لوپوس و کراتینین بالا هستید؟ آیا می خواهید بیشتر در مورد درمان های طبیعی بدانید؟ وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail, com ارسال کنید یا نظر خود را در زیر بنویسید, ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم, پیوند آرشیو: http://www, kidney-questions, com/lupus-nephritis/1594, html,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.