درمان با PKD در مرحله پایانی با کراتینین 500 چیست؟

جمعه 3 آذر 1396
ن : lafee

درمان با PKD در مرحله پایانی با کراتینین 500 چیست؟

امروزه بیماری کلیوی پلی کیستیک یکی از علل اصلی نارسایی کلیه است. بدتر از همه، بیماران PKD در معرض خطر بالایی قرار دارند که به بیماری کلیوی پایان می یابند. در حال حاضر، بیماران از آنچه که درمان PKD در مرحله پایانی با کراتینین 500 است، تعجب می کنند، در حال حاضر، این مقاله آن را در جزئیات توضیح می دهد.

بیماری کلیوی پلی کیستیک نوعی اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست های متعددی پر از مایع در کلیه ها است. با گذشت زمان، تعداد و اندازه کیست ها بزرگتر و بزرگتر می شود، در نتیجه، کیست های بزرگ باعث فشار زیادی بر سلول های کلیه و بافت ها می شود که بر عملکرد آنها تأثیر می گذارد. در حال حاضر، بیماران نیاز به اقدامات موثر برای کاهش کیست کلیه دارند و همچنین محافظت از عملکرد کلیه های باقی مانده. همانطور که عملکرد کلیه کاهش می یابد، بیماران به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای تعمیر سلول های کلیه و بافت بیمار و نیز بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

برای اطمینان از اثربخشی این درمان، سموم و زباله های مختلفی که در خون قرار دارند باید از خون پاک شوند. در غیر این صورت، سلول های کلیه و بافت ها می توانند آسیب ببینند، علاوه بر این، اثربخشی درمان های دیگر نیز کاهش می یابد. به عنوان یک نتیجه، درمان سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده ای هستند که برای شرایط بیمار انتخاب شده اند. علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آن پودر شده و سپس پودر به دو کیسه دارویی جمع آوری می شود. علاوه بر این، آنچه که بیماران باید انجام دهند این است که دو تا دوز دارو را برای 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

با در نظر گرفتن این درمان، رشد کیست ها می تواند متوقف شود، در صورتی که داروهای گیاهی از مواد فعال در سلول های اپیتلیالی خارج شوند. علاوه بر این، اگر جریان خون دیاستای کیست را فعال کنید، سیال سیالات نیز می تواند ارتقا یابد.

از موارد فوق، ثابت شده است که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی بهترین درمان برای بیماران PKD در مرحله پایانی با کراتینین 500 است. آیا شما علاقه مند به این درمان هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طب طبیعی با بیماری کلیه بدست آورید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5885.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان با PKD در مرحله پایانی با کراتینین 500 چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.