برخی از ابزارهای خانگی برای کراتینین 5.7 با FSGS

جمعه 3 آذر 1396
ن : lafee

برخی از ابزارهای خانگی برای کراتینین 5.7 با FSGS

در حال حاضر، دیالیز به نظر می رسد تنها راه برای بیماران مبتلا به FSGS از سطح کراتینین بالا است. با این حال، دیالیز تنها راه برای کاهش سطح کراتینین بالا نیست. آنها تعجب می کنند که آیا داروهای خانگی برای کراتینین 5.7 با FSGS وجود دارد.

FSGS وضعیت بیماری است که در آن چند گلومرول زخم و تنها بخشی از آن درگیر است. بنابراین، بیماران باید در اسرع وقت اقدامات موثر را برای حذف سموم و پسماندهای مختلف از بدن به طور کامل انجام دهند. بنابراین، بیماران نیاز به اقدامات موثر در اسرع وقت برای از بین بردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

درمان های حذف توکسین اتخاذ می شود تا مواد شیمیایی و مواد زائد مختلف را خارج از بدن کاملا پاک کنند، که نه تنها مانع آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود، بنابراین پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد نقش مهمی در بهبود عملکرد کلیه بیمار دارد.

ایمونوتراپی برای تنظیم اختلال ایمنی و نیز افزایش ایمنی استفاده می شود. ایمونوتراپی یکی از درمان های ما در بیمارستان ماست که شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی می شود.

به عنوان حذف سموم و بهبود عملکرد کلیه، درمان های طبیعی می توانند به عنوان تاثیری که دارند انجام شود. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است که در آن داروهای گیاهی عظیم برای بیماران بر اساس شرایط بیماری خاص بیماران انتخاب می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران براساس وضعیت فعلی بیماری خود انتخاب شده اند تا این درمان بتواند اثر دقیقتری داشته باشد. داروهای گیاهی میتوانند اثر قابل توجهی برای ترمیم سلولهای قرمز و کلیه و بافتها به دست بیاورند؛ زمان کراتینین 5.7 می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

از سال ها تجربه بالینی، طب چینی و درمان های طبیعی درمان های اساسی برای کمک به بیماران کراتینین 5.7 است. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طبیعی با FSGS با کراتینین 5.7 بدست آورید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/fsgs/5886.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: برخی از ابزارهای خانگی برای کراتینین 5, 7 با FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.