آیا نفروپاتی IgA با سطح کراتینین بالا می تواند از دیالیز جلوگیری کند

جمعه 3 آذر 1396
ن : lafee

آیا نفروپاتی IgA با سطح کراتینین بالا می تواند از دیالیز جلوگیری کند

نفروپاتی IgA وضعیت بیماری است که در آن بسیاری از پروتئین های IgA در خون ذخیره می شوند. همانطور که بیشتر و بیشتر پروتئین IgA به خون شما می رسند، عملکرد کلیه به طور مداوم آسیب می بینند و برای کاهش سطح کراتینین بالا، دیالیز توصیه می شود. در حالی که آیا نفروپاتی IgA با سطح کراتینین بالا می تواند از دیالیز جلوگیری کند؟

دلیل اینکه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به دیالیز نیاز دارند این است که کلیه نمیتواند عملکرد خود را همانطور که باید انجام دهد، در نتیجه بسیاری از مواد سمی و همچنین دفع زباله در خون. علاوه بر این، تخمیر سموم در خون موجب می شود بیماران یک سری ناراحتی ها و نشانه هایی را ایجاد کنند که امید به زندگی بیمار را در بعضی موارد تهدید می کند. در بیشتر موارد، برای کاهش علائم بالینی و اجتناب از عوارض، دیالیز توصیه می شود. از آنجاییکه دیالیز اغلب بیماران را از طریق بسیاری از عوارض جانبی منجر می شود، بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران در تلاش برای اجتناب از دیالیز هستند.

به منظور کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری می شود، برای درمان کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه، نیاز به درمان فراوانی خواهد بود. در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران برای کمک به بیماران برای تعمیر کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید.

اول از همه، ایمونوتراپی برای کمک به بیماران ایمنی و همچنین تنظیم اختلال ایمنی به کار می رود. این شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، تحمل ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تنظیم ایمنی و همچنین حفاظت ایمنی است. این تمرین بر افزایش ایمنی و همچنین بازسازی ساختار تمرکز دارد.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود سلول های کلیه و بافت بیمار اتخاذ می شود. این یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان عظیم حاوی این درمان هستند. این درمان که با داروهای گیاهی سنتی و امکانات پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد، توانایی کمک به بیماران برای از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف را از بدن به طور کامل دارد.

علاوه بر این، ماساژ درمانی، حمام پا، بخار سازی، ماساژ درمانی و درمان طب سوزنی نیز برای کمک به بیماران کلیه بیمار بهبود می یابند.

با استفاده از این درمان، دیالیز می تواند به طور طبیعی و اساسا اجتناب شود. اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی هستید که به بیماران کمک می کند از دیالیز جلوگیری کنید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5887.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا نفروپاتی IgA با سطح کراتینین بالا می تواند از دیالیز جلوگیری کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.