چگونه می توان کلیه ها را با کراتینین 6.3 انجام داد

پنج شنبه 2 آذر 1396
ن : lafee

چگونه می توان کلیه ها را با کراتینین 6.3 انجام داد

کراتینین 6.3 نشان می دهد که وضعیت بیماری شما در مرحله 4 نارسایی کلیه قرار دارد که به عنوان مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است. به این ترتیب، بیماران تعجب می کنند که چگونه می توانند سلامت کلیه را با کراتینین 6.3 ایجاد کنند؟

همانطور که بیماران مبتلا به کراتینین 6.3 در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند، بیماران باید اقدامات فوری را برای جلوگیری از آسیب بیشتر انجام دهند، در غیر این صورت، آسیب بیشتر و بیشتر در عملکرد کلیه رخ می دهد.

در واقع، مقدار زیادی از مواد سمی و همچنین زباله های ذخیره شده در خون وجود دارد، علاوه بر این، رسوب سموم و زباله ها نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن محصولات مختلف سموم و ضایعات نقش مهمی در بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارد. با توجه به این، درمان با سم زدایی به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل طراحی شده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است که در آن داروهای گیاهی فوق العاده در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارآیی آنها به پودر تزریق می شود، بیماران فقط باید برای دو بار مصرف دارو در حدود 40 تا 50 دقیقه دراز بکشند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل دهد. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود.

درمان های دیگر برای کمک به سلامت کلیه شما عبارتند از حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی درمان، طب فشاری، درمان طب سوزنی. آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5883.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان کلیه ها را با کراتینین 6, 3 انجام داد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.