راه طبیعی برای کاهش سطح کراتینین با دیابت چیست؟

پنج شنبه 2 آذر 1396
ن : lafee

راه طبیعی برای کاهش سطح کراتینین با دیابت چیست؟

در اغلب موارد، بیماران مبتلا به دیابت اغلب از سطح کراتینین بالا نسبت به بیماران مبتلا به انواع دیگر بیماری ها رنج می برند. به عنوان دیالیز و داروهای غربی نمی تواند کراتینین بالا را اساسا کاهش دهد. بنابراین، بیماران مشتاق هستند که راه طبیعی کاهش کراتینین با دیابت باشد.

به طور کلی، کلیه مسئول هضم مواد غذایی است که ما هر روز خوردن، که مواد مفید و همچنین مواد سمی در بدن ایجاد می کند. علاوه بر این، کلیه مسئول فیلتر کردن غذاهایی است که هر روز غذا می خوریم، که اندازه های کوچکتری از جمله کراتینین، آب اضافی و نیتروژن اوره خون را از بین می برد؛ علاوه بر این، کلیه بزرگتر از مواد مانند گلبول های قرمز و پروتئین به خون رسیده است از نو.

دلیل اینکه بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند این است که زباله های فوق العاده ای و سموم موجود در خون وجود دارد، بنابراین ما باید ابتدا سموم و مواد زائد مختلف را از بدن جدا کنیم و سپس اقدامات فوری را در اسرع وقت برای از بین بردن سموم مختلف انجام خواهیم داد. و مواد زائد را خارج از بدن به طور کامل. با توجه به این موضوع، درمان با سم زدایی حذف می شود تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را کاملا از بدن خارج کند. از بین بردن محصولات مختلف سموم و مواد زائد، در بهبود کلی کلیه بیمار نقش مهمی ایفا می کند.

با محیط داخلی تمیز و بهداشتی، درمان های طبیعی بهترین تاثیر را برای ترمیم سلول های کلیه و بافت بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه می کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن مواد گیاهی فوق العاده حاوی در این درمان، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی خود، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کند، در همان زمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل دهد. در نتیجه، افزایش سطح کراتینین می تواند به طور طبیعی و به تدریج کاهش یابد.

اگر از دیابت با سطح کراتینین بالا رنج می برید و به این درمان علاقمند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی درمان بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetes/5882.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.