آیا درمان GFR 10 با PKD وجود دارد؟

پنج شنبه 2 آذر 1396
ن : lafee

آیا درمان GFR 10 با PKD وجود دارد؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک بیماری بیماری است که در آن کیست های فوق العاده پر از مایع در کلیه ها است. با گذشت زمان، تعداد و اندازه کیست ها بزرگتر و بزرگتر می شود، در نتیجه، کیست های بزرگ ظاهر سلول های طبیعی و بافت ها را تحت تاثیر قرار می دهند که بر عملکرد کلیه تأثیر می گذارد. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که آیا درمان GFR 10 با PKD وجود دارد.

GFR 10 اشاره به وضعیت بیماری بیماران در حال حاضر به مرحله نهایی بیماری کلیوی پیشرفت کرده است، که مستلزم اقدامات سریع برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است.

از آنجایی که بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال کلیوی ژنتیکی است، هیچ روش مؤثر برای درمان آن وجود ندارد. آنچه که ما اکنون می توانیم انجام دهیم این است که به شما کمک می کند کیست های کلیه را کاهش دهید و همچنین ترویج دفع مایعات کیست.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی به منظور کمک به بیماران برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن به تصویب رسید. این درمان ها عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و همچنین بهبود عملکرد کلیه.

از جمله درمان های طبیعی، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اثر بسیار خوبی را برای کمک به بیماران کیست کلیه دارد. در این درمان، مقدار زیادی از داروهای گیاهی حاوی این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارآیی آن پالایش شده و پودر به دو کیسه دارویی که در قسمت کم پشت بیماران قرار می گیرند جمع آوری می شود 40-50 دقیقه با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

از یک سو این درمان با جلوگیری از آزاد شدن مواد فعال در سلول های اپیتلیالی، باعث کاهش کیست های کلیه می شود، از سوی دیگر، از طریق گردش خون از دیواره های کیست، دفع مایعات کیست را ترویج می کند. مهمتر از همه، سلول های بنیادی و بافت بیمار را می توان به تدریج ترمیم کرد، در نتیجه، GFR 10 به طور طبیعی افزایش خواهد یافت.

اگر شما از بیماری کلیوی کلیوی با GFR 10 رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/321.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان GFR 10 با PKD وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.