درمان طبیعی برای دیابت با کراتینین 10.4 و BUN 33

پنج شنبه 2 آذر 1396
ن : lafee

درمان طبیعی برای دیابت با کراتینین 10.4 و BUN 33

به طور بالقوه، دیابت موجب می شود بیماران از آسیب های مختلف بدن، از جمله آسیب پا، آسیب چشم، آسیب عصبی و آسیب کلیه، رنج می برند. درمان طبیعی برای دیابت با کراتینین 10.4 و BUN 33 چیست؟ لطفا اطلاعات بیشتری بدست آورید

اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی رنج می برند از سطح کراتینین بالا و سطح BUN بالا، به این معنی است که بیماران از مشکل بیماری کلیه ناشی از خون بیش از حد قند خون رنج می برند. به طور معمول، بدن ما مسئول هضم مواد غذایی است که ما هر روز می خوریم، که مواد مفید و مواد سمی را در خون تولید می کند. علاوه بر این، کلیه مسئول فیلتر کردن خون است و پس از آن محصولات زاید مانند کراتینین، اوره و آب اضافی بسیار کوچک است که از ادرار خارج می شوند. و پس از آن اندازه بزرگ مواد مانند پروتئین و گلبول های قرمز خون، آنها بیش از حد بزرگ برای عبور از سوراخ در گلومرول، در نتیجه، آنها دوباره به خون دوباره برای جذب اکسیژن و انرژی در کلیه. هنگامی که بیش از حد مقدار قند در خون، این سیستم آسیب دیده است. در نتیجه سلول های کلیه و بافت ها به تدریج آسیب می بینند.

معمولا دیالیز برای بیماران برای کاهش میزان کراتینین بالا و BUN توصیه می شود، اگر چه دیالیز به بیماران کمک می کند تا این شاخص ها را به طور موقت کاهش دهد، اغلب باعث می شود که بیماران از طریق بسیاری از اثرات نامطلوب بروز دهند؛ بدتر اینکه دیالیز نمی تواند سطح کراتینین بالا را از ریشه کاهش دهد برعکس، هنگامی که دیالیز متوقف می شود، شما هنوز هم می توانید یک بار دیگر از سطح کراتینین بالا رنج می برید.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی، یک فرآیند درمان سیستماتیک و کامل برای کمک به بیماران کلیه بیماری را بهبود می بخشد و بهبود عملکرد کلیه. در این بیمارستان، درمان هایی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، فشرده سازی فشرده، درمان بخار، فنجانی درمان وجود دارد. این درمان ها با داروهای گیاهی و امکانات پیشرفته ای برای کمک به بیماران، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، بهبود ایمنی، تنظیم اختلالات ایمنی، افزایش خون رسانی به کلیه ها استفاده می شود. با کمک این درمان ها، عملکرد کلیه به طور طبیعی بهبود می یابد، علاوه بر این، مشکل کراتینین 10.4 و BUN 33 از ریشه حل می شود.

اگر شما از کراتینین 10.4 و BUN 33 رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/diabetic-nephropathy-treatment/2414.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای دیابت با کراتینین 10, 4 و BUN 33,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.