کراتینین 8 می تواند پس از دیالیز کاهش یابد

پنج شنبه 2 آذر 1396
ن : lafee

کراتینین 8 می تواند پس از دیالیز کاهش یابد

سطح کراتینین شاخصی است که منعکس کننده اینکه چگونه کلیه شما کار می کند. کراتینین بالاتر است، عملکرد کلیه پایین تر است. دیالیز یک درمان معمول است که برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد، بنابراین بیماران مشتاق میدانند کراتینین 8 بعد از دیالیز کاهش یابد.

کراتینین 8 نشان می دهد که شما در حال حاضر به مرحله 4 نارسایی کلیه پیشرفت کرده اید، شما باید هرچه زودتر اقدامات فوری انجام دهید تا از سموم و مواد زائد مختلف از بدن خارج شوید و به منظور کاهش بعضی علائم بالینی. کراتینین 8 به این معنی است که شما در حال حاضر به مرحله 4 نارسایی کلیه پیشرفت کرده اید، شما باید هرچه زودتر اقدامات فوری انجام دهید تا از سموم مختلف و مواد زائد خارج شود.

از آنجایی که بسیاری از مواد سمی و سموم موجود در خون وجود دارد، بیماران باید تلاش خود را برای حذف کامل سموم و مواد زائد خارج از بدن بطور کامل انجام دهند، علاوه بر این، تخمیر سموم و مواد زائد نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه می شود و بافت، بلکه کارآیی سایر تداخلات را کاهش می دهد. با این هدف، درمان با سم زدایی به منظور کمک به بیماران به طور کامل حذف سموم مختلف و مواد زائد از بدن به کار گرفته می شود.

پس از سموم و مواد زائد مختلف، خارج از بدن حذف می شود، محیط داخلی سلامت برای بهبود عملکرد کلیه فراهم می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. در این درمان پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی بسته بندی شده است. دو کیسه دارویی پر از پودر در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت بیماران قرار می گیرد. با استفاده از دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در نتیجه، سلول ها و بافت های بیمار کلیه به طور طبیعی و به تدریج ترمیم می شوند و سپس می توان آنها را نیز به طور طبیعی بهبود بخشید.

این درمان های طبیعی می تواند به شما در کاهش سطح کراتینین بالا بدون انجام دیالیز کمک کند. اگر به این درمانها علاقمند هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس
kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2415.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 8 می تواند پس از دیالیز کاهش یابد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.