درمان طبیعی برای کراتینین 10.4 و BUN 33 در بیماران دیابتی

پنج شنبه 2 آذر 1396
ن : lafee

درمان طبیعی برای کراتینین 10.4 و BUN 33 در بیماران دیابتی

از نظر بالینی، دیابت می تواند موجب آسیب های مختلفی به بدن بیمار، از جمله پاها، چشم ها، اعصاب و کلیه ها شود. داروهای طبیعی برای دیابت و کراتینین 10.4 و نیتروژن اوره چیست؟

اگر خون در داخل قند خون در بیماران دیابتی، می تواند به سلول آسیب کلیه و بافت منجر شود، آن را به کراتینین و اوره نیتروژن بیمار منجر شود، به طور کلی، بدن ما برای هضم غذایی که می خوریم هر روز، این مواد غذایی خواهد شد خون تولید مواد مفید و برخی از مواد زائد است. علاوه بر این، کلیه ها مسئول فیلتر کردن بدن از خون هستند، و سپس برخی از مولکول های کوچک مانند کراتینین، نیتروژن اوره خون و همچنین برخی از آب اضافی، آنها را به خارج از بدن در قالب ادرار باشد. اما برخی از مولکولهای، مانند پروتئین و سلول های قرمز خون، چرا که آنها بیش از حد بزرگ را از طریق سوراخ در گلومرول ها، که نتایج خواهد شد دوباره جذب به خون، به ارگان های دیگر خون کافی و تحویل اکسیژن عبور می کنند. هنگامی که مقدار زیادی قند در خون است، سیستم آسیب دیده است. در نتیجه، سلول های کلیه و بافت ها به تدریج آسیب خواهند دید.

در حالی که دیالیز می تواند کمک به بیماران به اهداف موقت کاهش می دهد و به کاهش برخی از علائم، اما اغلب باعث بسیاری از بیماران عوارض جانبی را تجربه، حتی بدتر این است که بیماران دیالیزی نمی تواند کمک کند به شدت کاهش سطح کراتینین بالا، در مقابل، یک بار دیالیز متوقف، شما هنوز هم شانس دوباره کراتینین بالا رنج می برد.

بیمارستان پکن Tongshantang درمان طب چینی از بیماری کلیه دارای یک فرایند درمان سیستماتیک و کامل برای کمک به بیماران بهبود بیماری کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه. در این بیمارستان، نفوذ درمان پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان گرم، فومیرینگ درمان، کاپیتینگ و سایر درمان ها وجود دارد. این گیاهان مورد استفاده در رابطه با امکانات درمانی و پیشرفته برای کمک به بیماران، بازکننده عروق، ترویج گردش خون، بهبود ایمنی، اختلالات ایمنی، افزایش جریان خون به کلیه ها. با کمک این درمان، عملکرد کلیه به طور طبیعی بهبود خواهد، و مشکل از نیتروژن اوره و کراتینین 10.4 از 33 اساسا حل کند.

اگر شما 10.4 کراتینین و اوره نیتروژن 33، لطفا از ارسال وضعیت و شماره تلفن فعلی خود و یا ارسال پیام به kidneyfailurecn@hotmail.com زیر کلیک کنید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/diabetic-nephropathy/1591.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان طبیعی برای کراتینین 10, 4 و BUN 33 در بیماران دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.