یک درمان طبیعی برای کاهش کراتینین در افراد دیابتی چیست؟

پنج شنبه 2 آذر 1396
ن : lafee

یک درمان طبیعی برای کاهش کراتینین در افراد دیابتی چیست؟

در اغلب موارد، بیماران مبتلا به دیابت اغلب از انواع دیگر این بیماری بیشتر به کراتینین افزایش آسیب پذیر هستند. با توجه به دیالیز و پزشکی غربی نمی تواند اساسا کراتینین بالا را کاهش دهد. در نتیجه، بیماران مشتاق پیدا کردن راه های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین و دیابت هستند.

به طور کلی، کلیه مسئول هضم مواد غذایی که ما می خوریم هر روز، که از مواد مفید و مواد سمی در بدن تولید خواهد شد. علاوه بر این، فیلتر کلیه ها مسئول غذایی که هر روز غذا خوردن است، حذف این موضوع کمی از کراتینین، نیتروژن اوره خون و رطوبت بیش از حد، و کلیه خواهد بود تعداد زیادی از سلول های قرمز خون و پروتئین و سایر مواد جذب شده به جریان خون.

بیماران دلیل با سطح کراتینین بالا در خون بسیاری از مواد زائد و سموم است، بنابراین ما نیاز به پاک کردن بدن از سموم و مواد زائد، و سپس اقدامات لازم را برای از بین بردن سموم مختلف و مواد زائد به طور کامل در شرایط آزمایشگاهی در اسرع وقت. در این رابطه، استفاده از سم زدایی درمان برای کمک به بیماران به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف. حذف تمام سموم و مواد زائد را به طور کامل تعمیر کلیه بیمار نقش مهمی ایفا می کند.

در محیط داخلی تمیز و سالم، درمان های طبیعی می تواند بهترین تعمیر ضایعات بافت کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه.

درمان میکرو چینی نفوذ پزشکی درمان های موضعی، تعداد زیادی از گیاهان موجود در آن، و با اتصال دو گروه های پلی اتیلن دستگاه نفوذ، بهره وری از بازده استخراج، ماده فعال گیاهی، و سپس به طور مستقیم به داخل کشور، از بیماری های کلیوی نفوذ است، در حالی که کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی نیز می توانند به طور مستقیم به داخل کلیه منتقل شوند. بنابراین، سطح کراتینین به طور طبیعی می تواند به تدریج کاهش یابد.

اگر شما مبتلا به دیابت و همچنین علائم کراتینین بالا و سپس ارسال شماره تلفن خود را برای ارسال وضع موجود و علاقه مند در این درمان به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/diabetic-nephropathy/1592.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: یک درمان طبیعی برای کاهش کراتینین در افراد دیابتی چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.