چه باید با نفریت لوپوس با کراتینین 5.1 بدون دیالیز انجام شود

سه شنبه 30 آبان 1396
ن : lafee

چه باید با نفریت لوپوس با کراتینین 5.1 بدون دیالیز انجام شود

مشکل بیماری کلیه باعث می شود بیماران به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند. کراتینین 5.1 به این معنی است که وضعیت بیماری شما به پیشرفت مرحله 3 نارسایی کلیه منجر شده است. حتی اگر دیالیز بتواند به بیماران کمک کند سطح کراتینین بالا را در برخی موارد کاهش دهد، بیمار نیز باعث بروز بسیاری از عوارض جانبی می شود. بنابراین، آنها تعجب می کنند که چه چیزی باید با نفریت لوپوس با کراتینین 5.1 بدون دیالیز انجام شود؟

نفریت لوپوس التهاب کلیه است که توسط لوپوس اريتماتیک سیستمیک ایجاد می شود. با سیستم لوپوس، سیستم ایمنی بدن بدن خود را هدف قرار می دهد. نفریت لوپوس هنگامی که لوپوس کلیه را شامل می شود ظاهر می شود. هنگامی که عملکرد کلیه کاهش می یابد، سطح کراتینین بالا به راحتی ظاهر می شود. برای بیماران مبتلا به کراتینین 5.1، بیماران نیاز به اقدامات فوری برای حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده دارند.

در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی، ما یک درمان جامع و سیستماتیک برای کمک به بیماران تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

در صورت نارسایی کلیه، تعدادی از سموم و زباله های موجود در خون ایجاد می شود، علاوه بر این، سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شوند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. با توجه به این، درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به تصویب رسید.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. در این درمان، مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در خون شما ایجاد می شود، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش می شوند، علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارویی که روی پشت کمر قرار داده می شود حدود 40 تا 50 دقیقه طول می کشد. با استفاده از دستگاه اسموتیک، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی می شوند. در نتیجه، سلول های کلیه و بافت ها می تواند به طور طبیعی ترمیم شود، کراتینین بالا نیز می تواند به طور اساسی کاهش می یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا شما از نفریت لوپوس با کراتینین 5.1 رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/319.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه باید با نفریت لوپوس با کراتینین 5, 1 بدون دیالیز انجام شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.