ممکن است کراتینین 350 با دیابت مجددا طبیعی شود

شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

ممکن است کراتینین 350 با دیابت مجددا طبیعی شود

دیابت باعث می شود بیماران به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند. هنگامی که سطح کراتینین بالاتر از حد طبیعی است، نشان می دهد که با عملکرد کلیه شما چیزی اشتباه است. به این ترتیب، بیماران تعجب می کنند که ممکن است کراتینین با دیابت دوباره عادی شود.

معمولا بدن ما غذاهایی که هر روز غذا می خورند هضم می کند و مواد مفید و همچنین مواد سمی موجود در خون را تولید می کند. کلیه ها خون را فیلتر می کنند، هنگامی که خون کلیه خون، اندازه بزرگ مواد مانند پروتئین و گلبول های قرمز بیش از حد بزرگ برای عبور از سوراخ در کلیه، به طوری که آنها دوباره به خون دوباره برای انتقال خون، اکسیژن و تغذیه به ارگان های مهم دیگر. علاوه بر این، اندازه کوچک مواد مانند کراتینین، اوره و آب اضافی از بدن و ادرار حذف می شود. هنگامیکه مقدار قند خون در خون زیاد می شود، این سیستم در برخی موارد آسیب می بیند، در نتیجه، گردش خون پایین می آید و به آرامی و سپس مقدار زیادی از مواد سمی نمی تواند خارج از بدن فیلتر شود و در کلیه ها ذخیره می شود کلیه ها و بافت ها و تأثیر آنها بر عملکرد آنها.

کراتینین 300 به این معنی است که مقدار سلولی کلیه و بافت آسیب دیده است یا برخی از سلول های کلیه و بافت ها مرده اند. آنچه ما می توانیم انجام دهیم این است که کمک کنیم که سلول های کلیه و بافت بیمار را تعمیر کنیم و عملکرد آن را بهبود دهیم، اما ما نمی توانیم سلول های مرده و بافت ها دوباره زنده بمانیم.

ما یک سری از فرآیند درمان کامل و جامع را اتخاذ می کنیم تا به بیماران کمک کنیم که مواد سمی مختلف و مواد زائد را از بدن خارج کنند.

درمان با سم زدایی تصویب شده است تا سموم و مواد زائد مختلف را از بین ببرد، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی فوق العاده با توجه به وضعیت بیماری فعلی شما است. این درمان با داروهای گیاهی سنتی و امکانات پیشرفته، توانایی کمک به بیماران در رفع عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، افزایش گردش خون به کلیه است.

درمان های دیگر از قبیل حمام پا، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، طب سوزنی برای درمان کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

با مصرف این درمان ها، کراتینین 350 به طور طبیعی کاهش می یابد. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5869.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ممکن است کراتینین 350 با دیابت مجددا طبیعی شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.