درمان های جدید برای بیماران نارسایی کدر برای جلوگیری از دیالیز چه هستند؟

شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

درمان های جدید برای بیماران نارسایی کدر برای جلوگیری از دیالیز چه هستند؟

حتی دیالیز دیالیز به بیماران کمک می کند برخی از نشانه های بالینی را از بین ببرد، همچنین باعث می شود بیماران از طریق بسیاری از عوارض جانبی ناخوشایند. بدتر از همه، دیالیز راه اصلی برای درمان بیماری کلیه نیست. بنابراین، بیماران مشتاق می دانند که درمان جدید برای بیماران نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز ضروری است؟

امروزه بیشتر و بیشتر مردم مایل به دیالیز برای درمان بیماری کلیوی نیستند. در اینجا، ما توصیه می کنیم طب چینی برای شما برای بهبود عملکرد کلیه. تا زمانی که عملکردهای کلیوی بهبود یابد، احتمال دارد که شما از دیالیز جلوگیری کنید.

پزشکی چینی می تواند انتخاب خوبی برای شما برای جلوگیری از دیالیز باشد. علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی توسعه یافته است. این درمان های طبیعی در سراسر جهان به دلیل عملکرد قابل توجه خود در بهبود بیماری کلیه و همچنین بهبود عملکرد کلیه، محبوبیت زیادی به دست می آورند.

به منظور تأمین اثربخشی این درمان، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند، در غیر این صورت، سموم و زباله های ذخیره شده در خون نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شوند بلکه باعث کاهش کارآیی از درمان های دیگر. با توجه به اصل دفع سموم و زباله های مختلف قبل از درمان بیماری کلیوی، درمان با سم زدایی به منظور حذف کامل سموم و مواد زائد مختلف از بدن صورت می گیرد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیگر درمان های طبیعی از قبیل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، کاپو پرفیوسی برای بهبود کلیه های بیمار و بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، افزایش خون عرضه به کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

همانطور که این درمان ها با هدف کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، دیالیز می تواند به طور طبیعی اجتناب شود. درمان های طبیعی برای کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری می کنند.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5867.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان های جدید برای بیماران نارسایی کدر برای جلوگیری از دیالیز چه هستند؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.