درمان مناسب برای PKD با عملکرد کلیه 30٪ چیست؟

شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

درمان مناسب برای PKD با عملکرد کلیه 30٪ چیست؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که اجازه می دهد کیست ها در کلیه ها رشد و رشد کنند. کیست های کلیه باعث کاهش عملکرد کلیه می شود، عملکرد 30٪ کلیه نشان می دهد که شما در مرحله 4 نارسایی کلیه هستید. بیماران مشتاق میدانند که درمان مناسب برای PKD با عملکرد کلیه 30٪ است.

بیماری کلیوی پلی کیستیک با کیست های متعددی پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود، زمانیکه تعداد و اندازه کیست ها بر روی کلیه افزایش می یابد، در نتیجه، کیست های بزرگ، سلول ها و بافت های نرمال را سرکوب می کنند و به طور مداوم به عملکرد کلیه ها آسیب می رسانند.

در حال حاضر، جراحی برای بیماران توصیه می شود تا کیست کلیه را کاهش دهند، اما جراحی فقط می تواند اندازه بزرگ کیست ها و کیست های خارج از کلیه را از بین ببرد، متاسفانه، اندازه کوچک کیست ها و کیست ها در داخل کلیه کاهش نیافت. علاوه بر این، بیماران اغلب در معرض خطر ابتلا به عفونت های کلیه هستند.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، بسیاری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کیست کیست کلیه به طور طبیعی و همچنین بهبود عملکرد کلیه به طور اساسی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان عالی طبیعی است تا به بیماران کمک کند تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را خارج از بدن به طور کامل پاک کنند. این یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی عظیم برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

با کمک این درمان، اگر کیست های فعال در سلول های اپیتلیالی آزاد شوند، اگرچه گردش خون در دیواره های کیست ممکن است فعال شود، علاوه بر این، دفع مایعات کیست ممکن است پیشرفت کند. مهمتر از همه، ما همچنین از سایر روشهای درمانی مانند حمام دارویی، بخار سازی، طب سوزنی، طب فیزیوتراپی استفاده می کنیم.

این درمان ها به شما کمک می کند به طور طبیعی کیست های کلیه را کاهش دهید و از عملکرد کلیه های باقی مانده محافظت کنید. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5868.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان مناسب برای PKD با عملکرد کلیه 30٪ چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.