آیا کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد

شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

آیا کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد

در حال حاضر، دیالیز هنوز درمان مشترک برای کاهش سطح کراتینین بالا و همچنین کاهش بعضی علائم بالینی است. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی ها، به عنوان یک نتیجه، بیماران مایل به انجام دیالیز برای حفظ زندگی خود. بنابراین، آنها مشتاق میدانند کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد.

دیالیز فقط جایگزینی کلیه است تا به بیماران کمک کند تا مقدار مشخصی از سموم و مواد زائد را از بین ببرد و برخی علائم بالینی را کاهش دهد. علاوه بر این، زمانی که کراتینین خود را به سطح معینی رسانده می شود، دیالیز برای بیماران توصیه می شود. اما دیالیز می تواند سطح کراتینین بالا را به طور موقت کاهش دهد، بیماران هنوز هم پس از دیالیز یک بار دیگر از سطح کراتینین بالا رنج می برند. بنابراین دیالیز درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا نیست.

در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، درمان طبیعی برای کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا بدون انجام دیالیز به تصویب رسید.

اول از همه، درمان سم زدایی به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ می شود. از بین بردن مواد سمی و مواد زائد مختلف برای بهبود عملکرد کلیه اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی فوق العاده در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد خارج و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنید. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه می تواند به طور مستقیم در ضایعات کلیوی وارد شود.

حمام دارویی یک برنامه خارجی است که در آن پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به مدت حدود 30 تا 40 دقیقه در طی فرآیند درمان، به مقدار زیادی مواد سمی از خون خارج می شود.

با کمک این درمان ها، بیماران مبتلا به کراتینین 400 برای دیالیز ضروری نیستند. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/316.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.