درمان کمر درد و عفونت های دستگاه ادراری در PKD

سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

درمان کمر درد و عفونت های دستگاه ادراری در PKD

 درمان کمر درد و عفونت های دستگاه ادراری در PKD


درد پشت می تواند علائم شایع PKD، در حالی که عفونت های دستگاه ادراری عارضه شایع PKD. در اینجا PKD بیماران نه تنها می تواند کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمر درد و عفونت های دستگاه ادراری، همچنین گزینه دیگری برای درمان PKD.

درد پشت در PKD

کمر درد در PKD می تواند ناشی از عفونت کیست، خونریزی به کیست، سنگ کلیه و یا کشش از بافت لیفی در اطراف کلیه با رشد کیست. در صورتی که درد پشت با گسترش کیست ایجاد می شود، پزشک ممکن است در ابتدا بیش از حد و بدون نسخه داروهای ضد درد، مانند آسپرین یا استامینوفن را نشان می دهد. PKD از بیماران باید از پزشک خود قبل از مصرف هر نوع داروی ضد به عنوان برخی از آنها ممکن است به کلیه ها مضر مشورت. گاهی اوقات، عمل جراحی برای کوچک شدن کیست می تواند درد در پشت و دو طرف را کاهش دهد. با این حال، جراحی فقط می تواند تسکین موقت و ارائه می کند پیشرفت بیماری به سمت نارسایی کلیه نمی کند.

عفونت های دستگاه ادراری

افراد مبتلا به میبرد تمایل به عفونت های مکرر دستگاه ادراری است که می توان با آنتی بیوتیک درمان می شود. درمان فوری برای عفونت های دستگاه ادراری لازم است زیرا عفونت می تواند از مجرای ادراری به کیست در کلیه گسترش است. عفونت کیست دشوار است برای درمان به عنوان آنتی بیوتیک بسیاری از کیست ها نفوذ کند.

چینی داروهای گیاهی

چگونه چین از داروهای گیاهی کمک به بیماران PKD؟ این شهر به طور عمده رسیدن به این از دو جنبه: کوچک شدن کیست ها و بهبود عملکرد کلیه. بیماران PKD لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند. به منظور بهبود بهره وری از داروها و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، درمان خارجی به نام میکرو چینی Osmotherapy دارو ایجاد می شود. بیماران PKD فقط باید روی تخت دراز می کشید تا آن را، و آنها می گویند که این را دوست دارد ماساژ چینی است، بسیار راحت است. با کوچک شدن کیست ها و بهبود عملکرد کلیه، کمر درد، عفونت های دستگاه ادراری و علائم دیگری از PKD را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. شما می توانید به ما یک پیام را ترک اگر مایل به دانستن بیشتر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.