کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد

شنبه 27 آبان 1396
ن : lafee

کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد

در حال حاضر، دیالیز هنوز هم یک درمان مشترک برای کاهش کراتینین بالا و از بین بردن برخی علائم بالینی است. با این حال، دیالیز باعث ناراحتی بیماران می شود، بنابراین بیماران دیالیز را برای زنده ماندن نمی خواهند. بنابراین، آنها مشتاق میدانند کراتینین 400 نیاز به دیالیز داشته باشد.

دیالیز فقط یک جایگزین برای کلیه ها است، که می تواند به بیماران کمک کند مقدار مشخصی از سموم و مواد زائد را پاک کند و برخی از علائم بالینی را از بین ببرد. علاوه بر این، زمانی که کراتینین به سطح خاصی رسیدن، بیمار دیالیز می شود. با این حال، دیالیز می تواند به طور موقت سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، پس از دیالیز، بیماران هنوز هم می توانند از کراتینین بالا دوباره رنج می برند. بنابراین، دیالیز درمان مؤثر برای کاهش سطح کراتینین بالا نیست.

بیمارستان پزشکی چینی پکن Tongshantang استفاده از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا خود را بدون کاهش دیالیز پایین.

اول از همه، استفاده از سم زدایی درمان به طور کامل حذف بدن از سموم و ضایعات مختلف. و حذف سموم و ضایعات مختلف در بهبود عملکرد کلیوی بسیار مهم است.

علاوه بر این، درمان میکرو اسمزی از طب سنتی چینی خواهد شد به درمان بیماری های کلیوی، که یک درمان موضعی استفاده می شود، علاوه بر این، با اتصال دستگاه نفوذ و دو گروه های پلی اتیلن، گیاهی تصفیه شده به پودر برای افزایش بازدهی خود، فعالیت از داروهای گیاهی ماده سپس به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کند. در همان زمان، خون مناسب، اکسیژن و مواد مغذی را می توان به طور مستقیم به ضایعات کلیه تحویل داده شود.

حمام دارویی یک پودر است که از گیاهان تصفیه شده به مدت 30-40 دقیقه یا بیشتر استفاده می شود، در طول درمان تعداد زیادی از مواد سمی از خون خارج می شود.

با این درمان، بیماران مبتلا به کراتینین 400 نیاز به دیالیز ندارند. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ وضعیت خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا نظر خود را در زیر بنویسید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/1117/1587.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 400 نیاز به دیالیز دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.