چگونه می توان کراتینین 3.4 را به محدوده طبیعی بدون دیالیز آورد

پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

چگونه می توان کراتینین 3.4 را به محدوده طبیعی بدون دیالیز آورد

سطح کراتینین بالا اشاره به اینکه کلیه شما به شدت آسیب دیده است. سطح کراتینین بالا باعث می شود بیماران به ناراحتی های مختلفی بر بدن مبتلا شوند. بنابراین، بیماران مشتاق می دانند که چگونه بیماران می توانند کراتینین 3.4 را به مقدار طبیعی بدون دیالیز برسانند. اگر همچنين در مورد اين موضوع ترديد داشته باشيد، لطفا آن را بخوانيد.

به طور معمول، بدن ما غذاهایی را که هر روز غذا می خورند هضم می کند، که مواد مفید و مواد معدنی را در خون تولید می کند. علاوه بر این، کلیه مسئول فیلتر کردن خون است که مواد کوچک مانند کراتینین، اوره و آب اضافی را از بین می برد و مواد مفید مانند پروتئین و گلبول قرمز را دوباره به بدن بازمیگرداند. هنگامی که چیزی با عملکرد کلیه اشتباه است، کلیه قادر به حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل نیست، در نتیجه کراتینین بالا به طور مستقیم، کراتینین 3.4 اشاره به اینکه شما در مرحله 3 نارسایی کلیه است، بنابراین بیماران نیاز به سریع اقدامات برای کاهش پیشرفت بیماری، در غیر این صورت، مرحله 4 کلیه یا مرحله 5 نارسایی کلیه به راحتی ظاهر می شود.

همانطور که عملکرد کلیه بهبود می یابد، دیالیز می تواند به طور کامل اجتناب شود. طب چینی پیشرفت زیادی کرده است؛ در نتیجه، درمان های طبیعی برای بیماران ارائه شده است.

با هدف اطمینان از اثربخشی درمان طبیعی، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند. علاوه بر این، تخمیر سموم در خون نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بر این اساس، درمان های حذف توکسین ها به منظور حذف کامل سموم و مواد زائد خارج از بدن، مورد بررسی و توسعه قرار گرفته است.

علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی درمان، طب سوزنی درمان، Cupping درمان. این درمان ها در سراسر جهان به دلیل محبوبیت آن در جذب گردش خون، افزایش جریان خون، فعال سازی گردش خون، از بین بردن استاز خون، محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست می آورند.

با استفاده از این درمان ها، سلول های کلیه و بافت های بیمار می توانند به طور طبیعی ترمیم شوند، علاوه بر این، عملکرد کلیه می تواند قابل توجهی بهبود یابد، در نتیجه، بیماران می توانند بدون انجام دیالیز زندگی کنند.

آیا شما از کراتینین 3.4 رنج می برید؟ آیا می خواهید بدون انجام دیالیز زندگی کنید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5864.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان کراتینین 3, 4 را به محدوده طبیعی بدون دیالیز آورد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.