آیا بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 5.9 می توانند از دیالیز جلوگیری کنند

پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 5.9 می توانند از دیالیز جلوگیری کنند

در اغلب موارد، هنگامی که بیماران از یک سطح کراتینین خاص رنج می برند و برخی از علائم آنها نمی توانند تحمل کنند، دیالیز برای بیماران توصیه می شود، اما بسیاری از بیماران از انجام این کار اجتناب می کنند. در حالی که بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 5.9 از دیالیز جلوگیری می کنند؟

اگر عملکرد کلیه شما گام به گام بهبود بخشد، احتمال دارد که از دیالیز جلوگیری کنید. لوپوس به نوعی از بیماری خود ایمنی ناشی از اختلال ایمنی اشاره دارد. هنگامی که آن را به کلیه مربوط می شود، بیماری کلیوی ظاهر می شود. هنگامی که کلیه قادر به پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف نیست، کراتینین بالاتر و بالاتر می رود. دیالیز یک روش معمول برای ثبت اختراعات برای ترشح سموم و مواد زائد مختلف است، بنابراین سطح کراتینین بالا کاهش می یابد. کراتینین 5.9 نشان می دهد که شما در حال حاضر در مرحله 4 نارسایی کلیه هستید که در آن بیماران دیالیز توصیه می شود تا زندگی خود را حفظ کنید. با این حال، به دلایل مختلف، بیماران بیشتر و بیشتر مایل به انجام دیالیز نیستند.

داروهای چینی می توانند انتخاب خوبی برای بیماران برای جلوگیری از دیالیز باشند. علاوه بر این، طب چینی برای هزاران سال در چین و چندین دهه در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی تکامل یافته است. علاوه بر این، بسیاری از درمان های طبیعی بر اساس داروهای چینی در اینجا ایجاد شده است.

از آنجا که با بیماری های ایمنی همراه است، ایمونوتراپی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توصیه می شود. ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، ترخیص ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. با استفاده از این درمان، ایمنی می تواند افزایش یابد و همچنین ساختار کلیه می تواند به طور طبیعی تنظیم شود. مهمتر از همه، ما همچنین در نظر گرفتن سایر روش های درمانی، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، طب مکمل و جایگزین، درمان بخار.

آیا هنوز هم شک دارید که بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 5.9 از دیالیز جلوگیری کنند؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/5865.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیماران مبتلا به نفریت لوپوس و کراتینین 5, 9 می توانند از دیالیز جلوگیری کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.