چگونه برای بهبود عملکرد کلیه از بیماران PKD تحت درمان دیالیز 6 ماه

پنج شنبه 25 آبان 1396
ن : lafee

چگونه برای بهبود عملکرد کلیه از بیماران PKD تحت درمان دیالیز 6 ماه

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است که در آن کیست غیرطبیعی رشد می کند و در کلیه ها رشد می کند. در واقع، بیماری کلیوی پلی کیستیک عملکرد کلیه را کاهش می دهد و به راحتی به نارسایی کلیه تبدیل می شود. در حالی که چگونگی بهبود عملکرد کلیه بیماران PKD تحت دیالیز 6 ماه است.

به عنوان آنکه با کیست های متعددی پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود، اول از همه، بیماران نیاز به توجه بیشتر به کاهش کیست های کلیه دارند و سپس درمان را برای بهبود عملکرد کلیه.

همانطور که در مورد کاهش کیست های کلیه، بیماران باید درمان های بنیادی و جامع برای کاهش کیست های کلیه را انجام دهند، در غیر این صورت، کیست ها بدون کنترل خوب رشد خواهند کرد. پس از سالها تجربه بالینی، پزشکی چینی ثابت شده است که در کمک به بیماران کیست کلیه کافی است اساسا. علاوه بر این، درمان های طبیعی بر اساس طب چینی توسعه یافته است.

از جمله درمان های طبیعی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی موثر ترین برای کمک به بیماران کیست کلیه کشیده است. این یک برنامه خارجی است که در آن داروهای گیاهی عظیم برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی آنها انتخاب شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در طی این فرایند، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه همچنین می تواند به طور مستقیم داخل کلیه تحویل دهد.

با این درمان، اگر کیست های فعال در سلول های اپیتلیال از آزاد شدن، کیست های کلیه می توانند از بین بروند، در صورتی که گردش خون در دیواره کیست فعال شود، علاوه بر این، دفع مایع کیست ممکن است افزایش یابد.

علاوه بر این، حمام دارویی، بخار سازی، درمان جامد، درمان طب سوزنی نیز یک اثر جامع برای کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. زمان انجام دیالیز می تواند کاهش یابد و شما می توانید به تدریج یک زندگی سالم و طبیعی داشته باشید.

اگر چندین ماه از بیماران PKD مبتلا به دیالیز هستید، می توانید داروهای چینی را برای مقابله با بیماری های کلیوی مورد آزمایش قرار دهید. لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/polycystic-kidney-disease-treatment/2408.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای بهبود عملکرد کلیه از بیماران PKD تحت درمان دیالیز 6 ماه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.