PKD: مقابله با سردرد و فشار خون بالا

سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

PKD: مقابله با سردرد و فشار خون بالا

 PKD: مقابله با سردرد و فشار خون بالا


برخی از بیماران PKD ممکن است سردرد و فشار خون بالا رنج می برند که دو عوارض از PKD. در این صورت، کیفیت زندگی آنها را تا حدی تخفیف می شود. چگونه برای کمک به بیماران PKD با آنها برخورد؟اطلاعات به شرح زیر است انتظار می رود که می تواند مفید باشد.

سردرد

بیماران PKD باید بدانید که سردرد شدید هستند و یا این که به نظر می رسد به احساس های مختلف از سردرد ممکن است توسط آنوریسم ها ایجاد می شود. این آنوریسم ها می تواند پاره شود، که می تواند عواقب شدید داشته باشد. فشار خون بالا نیز یکی از دلایل ایجاد سردرد برای بیماران PKD. بیماران PKD باید یک پزشک اگر آنها شدید و یا مکرر سردرد و حتی قبل از در نظر گرفتن بیش از حد و بدون نسخه داروهای ضد درد. به غیر از دارو، طب سوزنی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تسکین سردرد بدون هر گونه عوارض جانبی. شاید شما علاقه مند در طب سوزنی چگونه درمان سردرد در PKD.

فشار خون بالا

نگه داشتن فشار خون را تحت کنترل می تواند توسعه PKD کند. اگر اختلال عملکرد کلیه به نظر می رسد، فشار خون و صدمه به کلیه ها می تواند هر یک از دیگر تاثیر می گذارد. تغییر در شیوه زندگی و داروهای مختلف می تواند به کاهش فشار خون بالا کمک کند. PKD از بیماران باید از پزشک خود در مورد مصرف این دارو بپرسید. گاهی اوقات رژیم غذایی مناسب و ورزش به اندازه کافی برای نگه داشتن فشار خون کنترل شده است. اگر دکتر شما داده نشده است به شما برخی از پیشنهادات رژیم غذایی، شما می توانند آزادانه کارشناس آنلاین و یا مشورت به ما یک پیام را ترک کنند.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy

این یک درمان طبیعی برای PKD و معمولا در چین های بالینی استفاده می شود است. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. درمان سردرد و کاهش فشار خون بالا، و همچنین بهبود اشتها و کیفیت خواب در اثر کوتاه مدت از Osmotherapy طب چینی میکرو گنجانده شده است.efficacies بلند مدت عبارتند از کاهش کیست با خیال راحت و به بهبود عملکرد کلیه. PKD از کارشناسان می گویند که این درمان است ارزش به بیشتر بیماران PKD شناخته می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.