آیا می توانید به بیماران مبتلا به کراتینین 2.1 کمک کنید تا میزان طبیعی خود را کاهش دهید

چهار شنبه 24 آبان 1396
ن : lafee

آیا می توانید به بیماران مبتلا به کراتینین 2.1 کمک کنید تا میزان طبیعی خود را کاهش دهید

سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری کلیه است. افراد مبتلا به کراتینین بالا باید از ناراحتی های مختلف، از جمله خستگی، حالت تهوع و استفراغ و اشتهای کمتری برخوردار باشند. به این ترتیب، بیماران مشتاق میدانند کراتینین 2.1 را به حد نرمال کاهش دهد.

کراتینین 2.1 اشاره به این دارد که بیماری بیماری بیماران هنوز در مرحله اولیه بیماری کلیوی قرار دارد، در صورتی که درمان مناسب و موثر دریافت کنند، وضعیت بیماری آنها ممکن است معکوس شود. در حالی که شما ممکن است بدانید که چه درمان باید بیماران برای کاهش سطح کراتینین بالا.

به نظر می رسد سطح کراتینین بالا به این دلیل است که کلیه قادر به کارکردن به طور طبیعی نیستند، در نتیجه مقدار زیادی از سموم و زباله ها در خون شما ایجاد می شود که منجر به کراتینین بالا می شود. بنابراین، بیماران نیاز به توجه بیشتر به تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه دارند.

در چین، بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، بیماران یک سری درمان های طبیعی را برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند. قبل از مصرف درمان برای بهبود عملکرد کلیه، سموم و ضایعات مختلف باید از خون پاک شود. دور کردن سموم و مواد زائد مختلف نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش کارایی سایر روش ها می شود. این پایه ای برای بازیابی سلول های کلیه و بافت ها است. علاوه بر این، ما به اصل دفع سموم و زباله های مختلف قبل از درمان بیماری کلیوی پایبندیم و بیماری با حذف سموم به تدریج از بین می رود. بر طبق این، درمان های حذف توکسین ها به منظور کمک به بیماران، حذف کامل مواد سم زدایی و دفع مواد زائد از بدن انجام می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که برای کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. در این درمان، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی خود پودر پودر تصفیه می شوند، دو کیسه دارویی بسته بندی شده از پودر دارویی به مدت 30 تا 40 دقیقه در ناحیه کم پشت بیماران قرار داده می شود، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در گیاهان داروها بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند، در عین حال، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل دهد.

فرآیند درمان کامل نیز نتیجه گیری حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی درمان، طب فشاری، درمان طب سوزنی. با استفاده از این درمان ها، کراتینین 2.1 از ریشه همراه با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5857.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانید به بیماران مبتلا به کراتینین 2, 1 کمک کنید تا میزان طبیعی خود را کاهش دهید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.