چگونه می توان کراتینین 5.24 را با دیالیز کاهش داد

چهار شنبه 24 آبان 1396
ن : lafee

چگونه می توان کراتینین 5.24 را با دیالیز کاهش داد

دیالیز درمان برای کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا است، اما بیماران هنوز از کمبود دیالیز رنج می برند. در حالیکه، آیا درمان برای کمک به بیماران کراتینین 5.24 با دیالیز کاهش می یابد؟

سطح کراتینین بالا در نتیجه کاهش عملکرد کلیه است. بیماران نیاز به توجه بیشتر به بهبود عملکرد کلیه دارند. فقط عملکرد کلیه بهبود می یابد کراتینین 5.24 می تواند به طور اساسی کاهش یابد و شما زندگی با کیفیت بالا زندگی می کنند.

حتی اگر دیالیز بتواند به بیماران برخی از مواد سمی و مواد زائد را تخریب کند، فقط می تواند اندازه های کوچک مواد را از بین ببرد، اما از بین بردن اندازه بزرگ مواد از بین نمی رود. علاوه بر این، دیالیز باعث می شود اثرات برای پاک کردن مواد سمی، اما نمی تواند کلیه بیمار را بهبود بخشد و بهبود عملکرد کلیه.

با هدف کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را بطور اساسا کاهش می دهد، برای بهبود عملکرد کلیه نیاز به درمان دارد. تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود یابد، سطح کراتینین افزایش می یابد به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد.

به منظور تأمین اثربخشی درمان طبیعی، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از خون پاک شوند، بنابراین ما همیشه از اصل پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف قبل از درمان بیماری کلیه پیروی می کنیم و پس از آن بیماری به تدریج از بین می رود. حذف سموم و زباله ها. درمان با سم زدایی کمک می کند تا به بیماران کمک کند تا مواد سمی مختلف و مواد زائد را از بدن خارج کنند.

علاوه بر این، درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، بخور دادن درمان، Cupping Therapy، Steaming Therapy و طب سوزنی برای درمان سلول های کلیه و بافت های بیمار توسط dilating عروق خونی، ترویج گردش خون، القای بازگشت التهاب و انعقاد خون ، تنظیم فشار خون، افزایش خون رسانی به کلیه، تضعیف ماتریکس خارج سلولی.

با این درمان ها، بیماران می توانند بهبود قابل توجهی در وضعیت بیماری فعلی داشته باشند، علاوه بر این، سطح کراتینین بالا می تواند بطور اساسی کاهش یابد و سپس زمان انجام دیالیز در هر هفته کاهش یابد.

اگر بیمار مبتلا به دیالیز با کراتینین 5 هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5858.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان کراتینین 5, 24 را با دیالیز کاهش داد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.