آیا می تواند بیماری مزمن کلیوی ثانویه به نفروپاتی دیابت را از دیالیز جلوگیری کند

چهار شنبه 24 آبان 1396
ن : lafee

آیا می تواند بیماری مزمن کلیوی ثانویه به نفروپاتی دیابت را از دیالیز جلوگیری کند

نفروپاتی دیابتی بیماری بیماری است که ناشی از سالهای سالم کنترل دیابت در خون است. اخیرا، بیمار تعجب آور است که آیا بیماری کلیوی در اثر نفروپاتی دیابتی از دیالیز جلوگیری می کند، در حال حاضر، این مقاله به طور دقیق آن را توضیح می دهد.

هنگامی که مقدار زیاد قند در خون خونریزی می شود، خونریزی کندتر و کندتر می شود، در نتیجه تعداد زیادی از سموم و زباله ها از کلیه توسط بدن دفع نمی شوند، به این ترتیب سلول های کلیه و بافت ها از طریق رسوب آسیب می بینند از سموم در خون، به طور مداوم بر عملکرد کلیه اثر می گذارد. هنگامی که چیزی با عملکرد کلیوی وجود دارد، برخی ناراحتی ها در بدن رخ می دهد. در این مورد، دیالیز برای بیماران توصیه می شود تا علائم بالینی را تحمل کنند یا حتی زندگی بیماران را نجات دهند.

قبل از اجتناب از دیالیز، بیماران باید هر تلاش خود را برای افزایش عملکرد کلیه تلاش کنند، تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود یابد، کلیه می توانند به تنهایی کار کنند، در نتیجه دیالیز می تواند به طور طبیعی اجتناب شود.

پزشکی چینی ثابت کرده است که در کمک به بیماران بهبود کلیه بیماری و بهبود عملکرد کلیه موثر است. درمان طب طبیعی بر اساس طب چینی ساخته شده است. برای اطمینان از اثربخشی درمان طبیعی، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید از سموم و مواد زائد تولید شده پاک شوند، در غیر این صورت، آسیب بیشتر به عملکرد کلیه نه تنها ساخته می شود، بلکه کارآیی درمان های دیگر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. با توجه به این، درمان سم زدایی به منظور تخلیه سموم مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ شده است.

حمام دارویی یک فرایند برای کمک به بیماران ترویج گردش خون کلی بدن است. این درمان نیاز به بیماران دارد تا بدن خود را به مدت 40 تا 50 دقیقه در آب معدنی غوطه ور کنند، و با دمای مناسب، مواد فعال در داروهای گیاهی به داخل کبد وارد بدن می شوند.

این درمان کامل شامل Bath Bath، Hot Compress Therapy، Cupping Therapy برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه است تا از اجتناب از دیالیز استفاده شود.

با در نظر گرفتن این درمان ها، وضعیت بیماری شما می تواند به طور جامع بهبود یافته و سپس دیالیز می تواند به طور طبیعی اجتناب شود. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5861.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می تواند بیماری مزمن کلیوی ثانویه به نفروپاتی دیابت را از دیالیز جلوگیری کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.