چگونه می توانم درمان های طبیعی با کراتینین 3.5 را تجربه کنم

چهار شنبه 24 آبان 1396
ن : lafee

چگونه می توانم درمان های طبیعی با کراتینین 3.5 را تجربه کنم

کراتینین 3.5 به این معنی است که وضعیت بیماری شما در حال حاضر به مرحله 3 نارسایی کلیه منتهی شده است که در آن بیماران برای دسترسی به درمان در اسرع وقت برای پیشگیری از آسیب بیشتر نیاز دارند، در غیر این صورت، وضعیت بیماری به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی بدتر می شود. بیماران تعجب می کنند که چگونه می توانند درمان های طبیعی با کراتینین 3.5 را دریافت کنند؟

سطح کراتینین بالا در نتیجه کاهش عملکرد کلیه است، بیماران باید در اسرع وقت برای بهبود عملکرد کلیه اقدام به درمان کنند. اگر چه درمان غرب و دیالیز اثراتی برای کمک به بیماران برای کاهش علائم بالینی می کند، اما این روش اساسی برای کمک به بیماران بیماری کلیه نیست. پس از متوقف کردن آن، بیماران هنوز از علائم بالینی رنج می برند.

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی Osmotherapy، بسیاری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران برای بهبود عملکرد کلیه به طور مداوم به تصویب رسید.

اول از همه، سطح کراتینین بالا از تخریب سموم و پسماندها در خون و همچنین کاهش عملکرد کلیه حاصل می شود. بنابراین، قبل از اتخاذ درمان برای بهبود عملکرد کلیه، سموم و زباله های مختلفی که در خون ذخیره می شوند، باید از خون خارج شوند، در غیر این صورت، علاوه بر ایجاد آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، کارایی درمان های دیگر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. به منظور بهبود کارایی درمان های طبیعی، درمان با سم زدایی، برای حذف کامل سموم و سموم از بدن به طور کامل طراحی شده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی نیز اثر بسیار خوبی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و تعمیر کلیه بیمار دارد. در این درمان، داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند به طور مستقیم، که خون کافی، اکسیژن و تغذیه داخل کلیه فراهم می کند.

حمام پا نیاز به بیماران دارد تا پاهای خود را به آب معدنی با داروهای گیاهی تقریبا برای 40 تا 50 دقیقه غوطه ور کنند، در نتیجه، مواد فعال در داروهای گیاهی به داخل کلیه ها از طریق پوسیدگی در پا نفوذ می کنند.

با استفاده از این درمان ها، سطح کراتینین افزایش می یابد به طور طبیعی و اساسا. با استفاده از این درمان ها، می توانید دیالیز و پیوند کلیه را اجتناب کنید. اگر شما از کراتینین 2.1 رنج می برید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/312.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم درمان های طبیعی با کراتینین 3, 5 را تجربه کنم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.