PKD: کیست توقف رشد و کراتینین بالا

دو شنبه 26 فروردين 1392
ن : lafee

PKD: کیست توقف رشد و کراتینین بالا

 PKD: کیست توقف رشد و کراتینین بالا


چگونه برای کمک به بیماران PKD توقف کیست های های در حال رشد و سطح کراتینین بالا؟ هر چند بیماران ممکن است از برخی از علائم بارز در مراحل اولیه PKD رنج می برند، برخی به نظر می رسد هنگامی که عملکرد کلیه، اختلال مثل سطح کراتینین بالا. آیا کیست ارتباط با سطح کراتینین بالا؟

رابطه بین کیست و کراتینین بالا

بیماران مبتلا به بیماری کلیه، باید بدانید که سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است، اگر ما ترک از عوامل دیگری که می تواند تاثیر گذاری در سطح کراتینین.

پس چگونه اختلال عملکرد کلیه اتفاق می افتد به بیماران PKD؟ همانطور که همه ما می دانیم، PKD نوع اختلال کلیوی است که با کیست های متعدد در حال رشد بر روی کلیه ها مشخص شده است. این کیست ها در حال رشد با سرعت مختلف رشد، که به تدریج می تواند ظلم و ستم به بافت های اطراف کلیه و کلیه های مغزی و اکسیژن، و سپس عملکرد کلیه را می توان تحت تاثیر قرار. در حال حاضر ما می توانید بدانید که کاهش عملکرد کلیه می تواند سطح کراتینین بالا، باعث شود در حالی که کیست های در حال رشد می تواند باعث اختلال عملکرد کلیه شود.

چگونه برای کمک به بیماران PKD متوقف کیست های های در حال رشد و کراتینین بالا؟

اگر چه برخی از برخی از داروها را همراه با یک رژیم غذایی کم پروتئین پیشنهاد خواهد شد، راه اساسی برای کاهش کراتینین بالا است که به منظور افزایش عملکرد کلیه است. و ما باید برای جلوگیری از کیست های در حال رشد از طریق کاهش آنها است. آیا درمان می تواند به چنین توابعی دست یابید؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان توصیه می شود که می تواند کیست های کوچک و افزایش عملکرد کلیه در همان زمان است. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. بسیاری از بیماران PKD خارجی صحبت می کنند به شدت از آن و می گویند آن را فقط دوست دارد ماساژ چینی است. هنگامی که آن را گرفتن، آن را به نظر می رسد که شما می توانید احساس می کنید جریان خون را از طریق بدن خود را می رود.

نه تنها می تواند به توقف کیست کراتینین بالا در حال رشد و پایین، PKD در حال توسعه به نارسایی مزمن کلیوی که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه می توان جلوگیری کرد. نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی؟ مشورت متخصص آنلاین آزادانه یا به ما یک پیام را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.