چه موقع کراتینین 5.2 است؟

یک شنبه 21 آبان 1396
ن : lafee

چه موقع کراتینین 5.2 است؟

سطح کراتینین بالا یکی از نشانه های شایع نارسایی کلیه است و افزایش سطح کراتینین نشان می دهد که کلیه شما به مرحله نارسایی کلیه آسیب می رساند. در حالیکه بیماران در معرض کراتینین 5.2 است که بیمار چه مرحله ای است.

دلیل آن که مردم از سطح کراتینین بالا رنج می برند این است که کلیه قادر به کار به طور طبیعی نیستند، در نتیجه مقدار زیادی از سموم و زباله ها به خون شما می رسد. با گذشت زمان، سموم و زباله های بیشتر و بیشتر به عنوان کاهش عملکرد کلیه به خون شما می رسند. بنابراین، ما می توانیم نتیجه گیری کنیم که سطح کراتینین بالا در نتیجه کاهش عملکرد کلیه است.

در واقع، کراتینین 5.2 به این معنی است که بیماران در مرحله اولیه مرحله 4 نارسایی کلیه قرار دارند که در آن بیماران دیالیز توصیه می شود تا علائم بالینی را کاهش دهند و زندگی خود را حفظ کنند.

اول از همه، درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به دلیل اینکه سموم و زباله های زیادی در خون ذخیره می شود و پس از آن سم زدایی از خون باعث آسیب بیشتر به کلیه می شود سلول ها و بافت ها، اما همچنین کارایی سایر روش های درمان را کاهش می دهد.

از بین بردن سموم و زباله های مختلف می تواند برای بهبود عملکرد کلیه سودمند باشد.

طب سوزنی درمان بسیار دقیق، دقت و مراقبت از روند، دکتر نمی تواند از دست چند میلیمتر. این کمک می کند تا التهاب و درد در بدن را زنده کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی نیز یک درمان طبیعی است، علاوه بر این، یک برنامه خارجی است. در این درمان، داروهای گیاهی فوق العاده ای حاوی این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به منظور بهبود کارآیی خود پودر شده و سپس دو کیسه دارویی پر از پودر دارویی در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت بیماران قرار می گیرند . این درمان در مورد فعال کردن خون و اکسیژن در بدن و کمک به بهبود کلیه خود را. این درمان پیشرفته تسهیلات پیشرفته توانایی گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تحریک التهاب و انعقاد خون و افزایش خون رسانی به کلیه است.

با توجه به این درمان، بیماران مبتلا به کراتینین 5.2 دارای امکان عالی برای جلوگیری از دیالیز هستند. آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان های طبیعی بدست آورید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5852.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه موقع کراتینین 5, 2 است؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.