درمان مناسب برای مرحله 3 نارسایی کلیه با کراتینین 2.6 چیست؟

یک شنبه 21 آبان 1396
ن : lafee

درمان مناسب برای مرحله 3 نارسایی کلیه با کراتینین 2.6 چیست؟

سلام، دیابت، فشار خون بالا و مرحله 3 نارسایی کلیه دارم، من از کراتینین 2.6، نیتروژن اوره 40 و پتاسیم 5.2 رنج می برم، لطفا به من بگویید که درمان مناسب آن چیست.

مرحله 3 نارسایی کلیه به عنوان مرحله کلیدی بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است که به بیماران نیاز دارد تا در اسرع وقت درمان شوند تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود. در غیر اینصورت مرحله 4 نارسایی کلیه و مرحله 5 نارسایی کلیه به راحتی ظاهر می شود. در صورتی که بیماران درمان را دریافت کنند، تا به حال امکان بالقوه برای معکوس شدن بیماری وجود دارد، به بیماران دشوار خواهد شد تا پیشرفت بیماری را کاهش دهند و از آسیب بیشتر جلوگیری کنند.

در بیمارستان پکن Tongshantang داروهای چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی، بیماران را برای از بین بردن مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن به طور کامل و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند.

قبل از اتخاذ تدابیری برای بهبود عملکرد کلیه، سموم و زباله های مختلفی که در خون قرار دارند باید از خون پاک شوند. با قرار دادن سموم در خون، آسیب بیشتر به عملکرد کلیه باعث می شود که کارایی سایر روش ها نیز تحت تأثیر قرار نگیرد. بنابراین پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد در بازسازی کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه نقش مهمی دارد. در اینجا، درمان سم زدایی برای کمک به بیماران برای پاک کردن سموم و پسماندهای مختلف از بدن به طور کامل استفاده می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است که در آن داروهای گیاهی فوق العاده حاوی در این درمان علاوه بر داروهای گیاهی که برای بیمار انتخاب شده اند بر اساس وضعیت فعلی بیماری آنها است. این درمان با داروهای گیاهی سنتی توسعه یافته و مرکز پیشرفته توانایی بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه را دارد.

سایر درمان هایی که در درمان نارسایی کلیه نیز مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان کاپیتان. با کمک این درمان ها، وضعیت بیماری می تواند به شدت کاهش یابد و سپس سطح کراتینین قابل توجهی کاهش می یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با نارسایی کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5853.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان مناسب برای مرحله 3 نارسایی کلیه با کراتینین 2, 6 چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.